Nou, mijn favo game is counter-strike. Alleen zo lasten als je broertje op een bepaald moment gaan downloaden bij kazaa en je een ping in de 2000 hebt... speelt niet zo lekker.
Dus netlimiter daar geinstalleerd, en afgesteld op 30 k voor internet, nooit teveel geven
het internet is casema wanadoo broadband premium met een download van 100 kb/s en een up van zo'n 16.
Probleem: M'n ping is nu meestal wel goed, soms uitschieters van 40 naar 130, en af en toe schokt het beeld even.
Na het uitzetten van kazaa daar werkt alles weer fijn...
Het lijkt alsof netlimiter z'n werk niet helemaal goed doet. Hebben meer mensen hier last van. Zijn er andere goede programma's hiervoor? Ik heb geen server (meer) nu een router. Dus moet client side zijn. Server side wil ik wel weten voor als ik er weer 1 ga draaien. Heb search gedaan... Freeware progs vind ik het fijnste natuurlijk
edit: search geeft veel dode links btw
Dus netlimiter daar geinstalleerd, en afgesteld op 30 k voor internet, nooit teveel geven
Probleem: M'n ping is nu meestal wel goed, soms uitschieters van 40 naar 130, en af en toe schokt het beeld even.
Na het uitzetten van kazaa daar werkt alles weer fijn...
Het lijkt alsof netlimiter z'n werk niet helemaal goed doet. Hebben meer mensen hier last van. Zijn er andere goede programma's hiervoor? Ik heb geen server (meer) nu een router. Dus moet client side zijn. Server side wil ik wel weten voor als ik er weer 1 ga draaien. Heb search gedaan... Freeware progs vind ik het fijnste natuurlijk
edit: search geeft veel dode links btw
[ Voor 5% gewijzigd door pierre-oord op 13-06-2003 18:33 ]
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)