Meer Edonkey probs

Pagina: 1
Acties:

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Sinds ik eDonkey heb geinstalleerd, krijg ik elke keer dat ik Internet Explorer opstart een foutmelding. Zoiets als 'IE explore has generated errors' En dan mag ik die naar Microsoft verzenden als ik wil...

Dat gebeurt heel erg at random. De ene keer als ik IE opstart, de andere keer als ik naar een andere site ga. Het is niet zo dat dit alleen gebeurt als ik eDonkey aan heb staan. Het gebeurt namelijk ook als ik het uit heb staan.

Kan het zijn dat mijn VirusScan er iets mee te maken heeft? Ik heb ooit weleens zoiets gehoord, dat dat bij Kazaa wel zo het geval is.

Ik gebruik Windows XP home edition en heb de VirusScan van McAfee.

Weet iemand een oplossing? :? :? :?

• Mirage010
niemand?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Die foutmelding reporten kan je wel uitzetten als je wil. Dat doe je bij de eigenschappen van deze computer, en dan ergens bij geavanceerd. MIsschien dat je es Adaware moet runnen, maar denk niet dat dat veel zal helpen. Anders ff Windows updaten en/of Internet Explorer opnieuw installleren

Wat zijn je specs overigens :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Mirage010
Pentium 4, 2,66 ghz, 256 mb intern, Windows XP.
Dat zou genoeg moeten zijn, nietwaar?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je hebt neem ik aan als een reinstall van IE en eDonkey gedaan en je virusscanner uit gezet?

🌞🍃

• Mirage010
Ja, heb ik ook al geprobeerd. Vreemdgenoeg start eDonkey nu helemaal niet meer op. Ik krijg de melding ' Support the Donkey, register today'. en wat ik daarna ook klik, het start nu helemaal niet meer op. Kent iemand dit? Weet iemand ook of mijn oude 'halve bestanden' blijven bestaan als ik edonkey opnieuw installeer?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
mag ik ff een hele offtopic tip geven: zet er wat geheugen bij! dit is echt veel te weinig icm met je p4 2.6 ghz.

• Mirage010
Zal ik doen.

• Mirage010
Is het nu dan zo dat ik mij moet registreren voor ik weer op eDonkey kom. Ik dacht dacht eDonkey gratis was? Of is mijn trailperiode ofzo nu verlopen?

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Edonkey is en blijft gratis. Je hoeft je niet te registreren.
Als je een keer in een galante bui bent, en je wil ook nog eens van de banner in edonkey af, dan kan je je wel registreren. Maar het is dus niet nodig om je te registreren om het programma goed te laten werken. :P

System Specs

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:39

Zoefff

❤ 

Het enige waarbij eDonkey de Internet Explorer voor gebruik, zijn de ed2k links. Misschien dat er daarbij het 1 en ander fout is gegaan? Ik zou het iig wel in die hoek zoeken, iets anders kan ik niet verzinnen.

Kijk eens in je registry, of het daar wel goed staat? Het volgende geldt voor eMule, maar is nagenoeg hetzelfde voor eDonkey:
HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k\shell\open\command
Name: (Standard)
Type: REG_SZ
Data: "Path to emule.exe(with quotes!)" %1

en

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ed2k\shell\open\command
Name: (Standard)
Type: REG_SZ
Data: "Path to emule.exe(with quotes!)" %1
En anders staat er misschien iets fout in de .ini van IE? Of eDonkey ff opnieuw installeren? Of overschakelen op eMule? })

Overigens, eDonkey is gratis hoor, t enige is dat als je registreerd dat je dan geen banner meer hebt :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

axel_eichhorn schreef op 16 June 2003 @ 12:53:
Ja, heb ik ook al geprobeerd. Vreemdgenoeg start eDonkey nu helemaal niet meer op. Ik krijg de melding ' Support the Donkey, register today'. en wat ik daarna ook klik, het start nu helemaal niet meer op. Kent iemand dit? Weet iemand ook of mijn oude 'halve bestanden' blijven bestaan als ik edonkey opnieuw installeer?
ja, bij mij bleven de oude skins, temp files en incoming files gewoon bestaan, na het uninstallen. je moet ff handmatig de eDonkey map verwijderen na het uninstallen.

ik had zelf ook problemen met oude temp files, maar dat kwam bij mij door het upgraden naar een nieuwere versie. nadat ik eerst alles van de oude versie had verwijderd en daarna de nieuwe versie had geinstalleerd, werkte alles prima.

er is nu een nieuwe versie van eDonkey2000 beschikbaar. heeft bij mij een aantal problemen met m'n virusscan en hoog cpu gebruik opgelost.
Pagina: 1