Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(CM)Hulp bij case mod gevraagt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de frondjes van de DVD-rom, CDR en FDD te gaan schilderen. want de kleuren van die frontjes steekt er af bij de zwarte kast en de zilvre kleur van de twee dichte cdrom bay's.

Ik dacht dit te doen met een kunststofverf of mischien met gekleurd plakfolie. Of zijn er nog andere manieren om de kleur van frontjes te wijzigen?

Nu heb nog een vraagje of er iemand is die mij zou kunnen help met het uitvoeren van de mod? Want dit kan ik zelf niet omdat ik een lichamelijke handiap. >:)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 05:11

talin

ES-MA

wt staat er dan in de FAQ over mensen helpen die een lichamelijke handicap hebben :?

aan TS : ik denk dat je wel ff een deel van nederland moet globalizeren voor wie zou kunnen helpen , wamt iemand uit Eemshaven naar Goes laten rijden om 2 drives te stealthen lijkt me een beetje .....

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk snap ik dat je niet 3 uur in de auto gaat zitten om een beetje verf tegen een kast te kwaken.

dus daarom zal ik het gebied wat kleiner maken.
iemand uit de omgeving van ARNHEM

Verwijderd

Ga naar Casejunkies Overdose met je kast :) Daar kunnen ze jou zeker helpen :)

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

waar slaat deze reply nou op! sorry hoor maar ik vind dit wel een beetje kortzichtig...

hij vraagt gewoon een normale vraag en dit is gewoon een goede reden om een topic te openen.. en dit staat dus sowieso NIET in de faq! lees voortaan eerst eens het topic voordat je reageert met zulke antwoorden... nouja... antwoorden..... was dat het maar :X :X

Ontopic:

je kunt het gewoon spuiten met een spuitbus die je kan kopen bij de praxis ofzo.. maar ligt eraan natuurlijk welke kleur je nodig hebt..

ik zou je graag willen helpen maar ik ben nogal beperkt in mijn vervoer. dus denk niet dat ik je hierin kan helpen.
Misschien iemand anders die wel in de buurt woont die je een handje zou kunnen en willen helpen. we zijn niet voor niets casemodders.. maar zijn de meeste ook sociaal :?

success alvast!

Verwijderd

Topicstarter
waar zitten die casejunkies?

Verwijderd

wat voor handicap heb je als ik vragen mag ?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb spierziekte

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Daklem schreef op 13 juni 2003 @ 19:13:
[...]

waar slaat deze reply nou op! sorry hoor maar ik vind dit wel een beetje kortzichtig...

hij vraagt gewoon een normale vraag en dit is gewoon een goede reden om een topic te openen.. en dit staat dus sowieso NIET in de faq! lees voortaan eerst eens het topic voordat je reageert met zulke antwoorden... nouja... antwoorden..... was dat het maar :X :X
De TS vraagt naar een goede maniet om je frontjes te kleuren.
In de FAQ staat hoe je je frontjes moet kleuren, namenlijk spuiten.
Dus is het logical dat hij naar de FAQ verwijst.

Verwijderd

het beste is inderdaad om de frontjes te spuiten, kies een mooi kleurtje uit en whoppaa. Aangezien je het zelf niet kan wordt het al iets lastiger. Heb je broers/zussen/vrienden of een vader die je zou willen helpen? dan kan je in de eerder genoemde faq uitzoeken hoe je het aan moet pakken en samen met diegene aan de slag gaan. Ikzelf vind het ook leuker om met zijn tweeen of meer aan de slag te gaan, is gezellig, en 2 mensen hebben meer ideeen dan 1 :)

Veel werk is het niet, kwestie van de frontjes ophangen of neerleggen op een krant, en deroverheen met de spuitbus, ff laten drogen, en dan weer een dun laagje er op (beter meerdere hele dunne laagjes dan 1 dikke, met de dunne laagjes is het resultaat veel mooier). Als je hiermee klaar bent de frontjes weer in de pc monteren en klaar is kees.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Het modden van je frontje staat als het goed is wel in de FAQ. Anders kan je heel makkelijk ergens een howto vinden. Ook zijn er al zilver-kleurige frontjes te koop. Weet zo gauw niet waar, maar met een beetje zoekervaring vind je dat wel.

Hulp vragen mag trouwens niet, daar is V&A voor :X

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:25

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

bredend schreef op 13 juni 2003 @ 19:48:
Hulp vragen mag trouwens niet, daar is V&A voor :X
De V&A is een plek om dingen te verkopen of te kopen. :X
Waarom zou je hier op het forum geen hulp mogen vragen, tis toch geen dating ofzo?

[ Voor 22% gewijzigd door Ethnocentrix op 13-06-2003 19:56 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 12:25

Digital Media Junkie

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:07
DeaTH-MeTaL schreef op 13 June 2003 @ 19:55:
[...]

De V&A is een plek om dingen te verkopen of te kopen. :X
Waarom zou je hier op het forum geen hulp mogen vragen, tis toch geen dating ofzo?
Omdat dat Vraag & Aanbod heet.
Hij zal dus wel grappig willen doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 18:20:
-knip-

Ik dacht dit te doen met een kunststofverf of mischien met gekleurd plakfolie. Of zijn er nog andere manieren om de kleur van frontjes te wijzigen?

-knip-
Ik zou het spuiten. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 19:04:
Ga naar Casejunkies Overdose met je kast :) Daar kunnen ze jou zeker helpen :)
even naar Eindhoven rijden. Ligt nou niet bepaalt centraal in Nederland.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Daklem schreef op 13 juni 2003 @ 19:13:
[...]

Volgens mij moet jij de Faq eens lezen, er staat namelijk wel degelijk in hoe je je kast moet spuiten (en of dit nou metaal of plastic is maakt niet zo veel uit)

Verwijderd

.... hmm edit

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 11:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
zeg CRX_master wat bedoel je met .....hmm edit? :Z

Verwijderd

Topicstarter
zeg pastsaus als je de inhoud van die faq zo goed kent waar staat dan iets over het helpen van iemand met een handicap?

ik heb die faq ook gelezen hoor, dus heb jij de topic wel goed gelezen.

Verwijderd

he jwa, ik kan je eventueel wel helpen, zit in de omg. Ede.
laat maar weten.
medetweakers, svp een beetje normaal reageren graag.
Niet iedereen is even ervaren in het zoeken op tnet, afzeiken is zo makkelijk.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
JE kan op de memberlijst van het casejunkies forum kijken wie er in de buurt van Arnhem woont :Y) Maar dat betekent niet gelijk dat hij je dan wil helpen ;)

Sorteren op woonplaats: Deze woont in Arnhem (zegt 'ie ;)

[ Voor 32% gewijzigd door bredend op 15-06-2003 12:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
he richyman, wat fijn dat jij mij zou willen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
bredend bedankt voor de tip kan het altijd proberen

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

wat je ook kan doen als je de orginele afdekplaatjes van je kast nog hebt, die simpelweg op het laatje van je cd-rom plakken en je cd-romdrives dieper in je kast monteren :)

Verwijderd

Ik zou zo wel willen helpen, maar ik woon een beetje ver weg, ik woon in friesland (en dan ook nog helemaal bovenin).
Hopelijk wordt het wat, Jou casemod!

Greetz Nia-Boc

Verwijderd

Ik heb net het op een andere manier gedaan.

Gewoon een stuk isolatie tape erover plakken en dan met een mes door de kieren snijden.

Ik heb ook nog met een viltstift de kieren ingekleurd anders zag je witte randen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 17:15:
Ik heb net het op een andere manier gedaan.

Gewoon een stuk isolatie tape erover plakken en dan met een mes door de kieren snijden.

Ik heb ook nog met een viltstift de kieren ingekleurd anders zag je witte randen.
Maak er eens een foto van, kwil wel ff zien of het er een b'tje uit ziet namelijk... :D

Verwijderd

Idd zoals bredend zij even op CJ kijken.
Ik zou het met plezier willen doen, alleen beetje verweg.

Verwijderd

http://www.tweakers.net/aanbod/cat/55 / http://www.tweakers.net/aanbod/cat/54 / Overdose & OC days...wie komen? of in je ondertitel zetten - advertentie in lokale krant, lokale PC club, advertentie bij supermarkt/hobbywinkel etc etc...

Kerken schijnen trouwens ook klusteams te hebben, oa voor gehandicapten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 18:34 ]

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
Misschien ben ik nu wel kortzichtig, maar...

Als je een lichamelijke handicap hebt die je niet in staat stelt om frontjes te verven, dan sluit die handicap ook een aantal andere bezigheden uit. Je hebt dan vast ook wel iemand die die klusjes voor je regelt, dus die kan ook gelijk mooi je frontje verven.

Succes. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 12:47:
zeg pastsaus als je de inhoud van die faq zo goed kent waar staat dan iets over het helpen van iemand met een handicap?

ik heb die faq ook gelezen hoor, dus heb jij de topic wel goed gelezen.
sorry maar ik vind niet dat het er mee te maken heeft of je een handicap hebt of niet mayb komt het wel lullig over maar bedoel het niet zo.

ik bedoel als ik een handicap heb zou ik juist zo iets zelf willen doen iig niet rond gaan gooien dat ik het heb om op die manier iets voor elkaar te krijgen... kijk het zou mijn zelf vertrouwen behoorlijk omlaag halen. ;)

ik zou je wel graag willen helpen maar woon in helmond iig kun je het het beste spuiten en dat met verf van de praxis oid zelf heb ik ooit eens motip gebruikt die is goed maar volgens mij aan de dure kant :) suc6 iig !!!
als je meer gaat modden houdt ons dan even op de hoogte altijd leuk :)

Verwijderd

Wat zijn sommigen weer vriendelijk... :(
Een gewone vraag kun je idd beantwoorden met een normaal antwoord, als je iemand alleen kunt afzijken REAGEER DAN NIET FFS!
Ik heb de FAQ ook gelezen en heb niet kunnen ontdekken waar het gedeelte stond dat je geen hulp mag vragen..Maar Pastasaus gaat me nu vast vertellen waar het staat?

Ik woon nogal uit de buurt, maar weet zeker dat er iemand te vinden is bij jou in de omgeving.

Verwijderd

Loop aub niet te zeuren dat hij in de FAQ moet kijken, hij vraagt hier of iemand hem wil helpen met zijn case omdat hij dat zelf niet zo goed kan. Hierover heb ik absoluut niks in de faq zien staan hoor.

Sorry JWA1979, ik woon niet bepaald in de buurt... ;)

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:59

Wok

Dakloos...

* Wok meldt zich...

Woon niet echt ontzettend in de buurt (Zwolle), maar mocht richyman onverhoopt niet kunnen, dan ben ik wel bereid om drie kwartier te rijden ;) LPG is nog steeds goedkoop :P

Ik ben echter wel beperkt tot zaterdagen en (eventueel) zondagen, vanwege mijn baan, maar dat mag de pret niet drukken. Ow ja, aanstaand weekend liever niet, want dan ben ik aan het ontbrakken van mijn verjaardag ;)

Wat wil je precies met je frontjes? Spuiten kan, maar ook 'stealthen' is een optie. Het mooiste is dan als je originele afdekplaatjes nog hebt. Voor vragen kun je me mailen: adres staat in m'n profile.
:)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Topicstarter
zeg richyman heb ook een email adres?
wat ik kan hem in je profile niet vinden.

• hellegers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09-2009

hellegers

www.foksuk.nl

Hoi,
Ik heb geen ervaring met stealthen/spuiten van frontjes, maar ik woon in Arnhem ben altijd bezig met pc s en sloop verder zo`n beetje alles uit elkaar wat ik te pakken kan krijgen. Dus mocht je nog niet voorzien zijn in de hulp dan moet je maar even mailen, hellegers@hotmail.com
Ik kan bijna altijd, heb toch ff niks te doen nu ik afgestudeerd ben

AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:59

Wok

Dakloos...

hellegers schreef op 16 June 2003 @ 23:30:
Hoi,
Ik heb geen ervaring met stealthen/spuiten van frontjes, maar ik woon in Arnhem ben altijd bezig met pc s en sloop verder zo`n beetje alles uit elkaar wat ik te pakken kan krijgen. Dus mocht je nog niet voorzien zijn in de hulp dan moet je maar even mailen, hellegers@hotmail.com
Ik kan bijna altijd, heb toch ff niks te doen nu ik afgestudeerd ben
Voor het stealthen van drives gebruikt je de (originele) afdekplaatjes van de 5,25" bays. Je haalt aan de zijkanten de 'klemmetjes' weg zodat deze niet meer in de kast kunnen haken. Vervolgens plak je ze over het front van de betreffende CD-R(W) drive waarmee deze 'onzichtbaar' wordt. Uiteraard moet je er wel voor zorgen dat je het kapje alleen aan de lade vastplakt, anders heb je er weinig aan ;) Om een CD te kunnen uitwerpen, maakt met meestal een verdikking (een rubber dopje o.i.d.) aan het kapje vast ter hoogte van de de eject-knop van de drive. Rechtsonder op het kapje drukken en de drive gaat open.

Dat is in het kort het idee van stealthen :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Pagina: 1