• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Dat kan namelijk via *4720#. (Uitzetten met #4720#)

Je geluidskwaliteit gaat ervan achteruit, maar het schijnt uitermate bevorderlijk te zijn voor je batterij. Van beide heb ik helaas nog bar weinig gemerkt.

Heeft iemand hier meer ervaring mee? En gaat je stand-by tijd er ook van vooruit?

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
stand by tijd hangt ook af van je batterij natuulrijk, dus die zal ook wel opgeschroefd worden. :p

Verder, geen ervaring mee

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Die code ken ik al paar jaar, in die tijd met meerdere toestellen geprobeerd.
Het viel me steeds op dat het toestel langer 4 batterij streepjes aangaf, maar na die 4 streepjes schoot ie meteen door na 2 streepjes.
En niet lang daarna kwam ie al met de melding batterij is bijna leeg..
De stand-by tijd is er bij mij dus helemaal niet op vooruit gegaan.. sterker nog aan de batterij meter had ik niks meer want die was onbetrouwbaar.. dus toch maar uitgezet weer..

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:59
oude koek...... helpt niets

CISSP! Drop your encryption keys!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik heb dit vroeger wel met m'n 5130 gedaan en volgens mij ging de batterij wel echt langer mee, hoor... Ik weet niet hoe dat zit bij de huidige toestellen en batterijen, maar volgens mij hielpt het wel echt :)
Maar volgens mij werd de ruisfilter uitgezet oid.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De standby tijd wordt hierdoor niet echt verlengd. Wel wordt er minder stroom verbruikt tijdens het bellen zelf. Je kan dus met deze optie ingeschakeld langer bellen of bij een gelijk belgedrag een langere standby tijd halen :p

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

*4720# en dan ? als ik op de belknop duw wil ie gaan bellen das ni de bedoeling denk ik zo

Meneer 1000 has spoken......

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Dat is het :) Meer hoef je niet te doen. En om het weer uit te zetten dus een hekje ipv een sterretje gebruiken :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1