Toon posts:

Member + info

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten of er kant en klare (gratis) member scripts te vinden zijn !
Ben zelf niet erg bedreven in het zelf maken van scripts e.d. Aanpassen moet geen probleem zijn.

Het gaat om een systeem waarin members zichzelf kunnen inloggen en een persoonlijke page met info over hunzelf en bepaalde keuzemenus. De info hierop moet via een zoekmachine te zoeken zijn.

Wie helpt mij !?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Kijk eens op www.hotscripts.com. :) Eventueel kan je ook kijken op Google met zoekwoorden als "free member script".

Hier bij PW doen we in principe niet aan gratis scripts. Het gaat hier over het zelf programmeren en de problemen die je hier bij tegen komt. Daar is in jouw geval geen sprake van; je wilt een kant en klaar script.

Daar zijn andere sites, zoals bovengenoemde, een betere plaats voor. :)

Zie ook dit gedeelte in de FAQ

Mocht je het script zelf willen ontwikkelen en hier problemen bij tegenkomen, dan kan je deze hier natuurlijk wel stellen. :)

[ Voor 112% gewijzigd door gorgi_19 op 13-06-2003 18:16 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
P&W is bedoeld voor het zelf maken van scripts, uitpluizen van programmeer problemen ed. niet voor het 'wil iemand dit even maken' of 'ik zoek dit vragen'.

Reden hiervoor is dat Scriptrequest voor ons 'pure luiheid' zijn. Men wil geen tijd investeren in het zelf leren van een taal, het zelf leren van coden en het zelf leren oplossen van problemen. Daardoor kan de 'requester' ook zelf nooit vragen van anderen beantwoorden :)

Ik wens je veel succes op hotscripts :)

Dit topic is gesloten.