Wie o wie kan mij helpen? Ik kan windows XP niet meer installeren op een 20 GB HDD. Als ik er een adnere van 81 GB bijdoe (waar win al opstaat) en ik start partition magic. Dan staat er om de 20 GB HDD een gele rand, en er staat een tekst in: BAD. Nou neem ik aan dat dit bad sectors zijn... Wie kan mij helpe met 1 of adnere tool of gewoon een goedidee? Alvast bedankt
is ie dan nie gewoon gaar ?
ICT G33K
Ben even iets duidelijkers, ik snap er geen zak van
(kan natuurlijk ook aan mij liggen
)
(kan natuurlijk ook aan mij liggen
effe een diagnostic tooltje draaien ofzo 
het is vaag, maar wel te begrijpen. Weet verder niet wat die gele rand (in PM) om je HDD betekent met de tekst BAD. Geen ervaring mee
het is vaag, maar wel te begrijpen. Weet verder niet wat die gele rand (in PM) om je HDD betekent met de tekst BAD. Geen ervaring mee
[ Voor 62% gewijzigd door Glashelder op 13-06-2003 18:10 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Voor goede tools moet je op de site van de fabrikant zijn. Zij hebben vrijwel altijd goede diagnostic tools zodat je kunt bepalen of een HD kapot is.Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 18:36:
het lijkt me gewoon bad sectors, wie weet een goeie tool?
Trouwens, PM kan niet bepalen wat de status is van de HD in kwestie, dit heeft niets met bad sectors te maken hoor.
Pagina: 1