[Autoradio] verliest instellingen na bepaalde tijd

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 08:46
Vandaag heb ik mijn Clarion DXZ638RMP ingebouwd. Nu werkt hij wel helemaal goed enzo. Maar als ik een cd aan het luisteren ben en ik zet de auto uit en dan weer aan, dan gaat hij door vanaf de plek wanneer ik was opgehouden met muziek luisteren.

Maar als ik nu een tijdje wegga, en ik zet de radio weer aan dan begint hij weer vooraan de cd :?

Waar kan dit aan liggen.

BlaBlaBla

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:01

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

heb je de constante 12v wel goed aangesloten?

Wise enough to play the fool

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Misschien gaat de memory via een batterijtje die vervangen moet worden.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

je remotekabel is niet of niet goed aangesloten , die voorziet de radio van een lage spanning voor het geheugen als het contact word uitgeschakeld ( geld ook voor opgeslagen radiozenders ) ik heb dit probleem ook gehad , bij mij was de remote de witte kabel , heb je toevallig een audi of vw ? dan moet je even de zekering een standje lager zetten , staat btw ook in de handleiding van Clarion succes ! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 21:56:
je remotekabel is niet of niet goed aangesloten , die voorziet de radio van een lage spanning voor het geheugen als het contact word uitgeschakeld ( geld ook voor opgeslagen radiozenders ) ik heb dit probleem ook gehad , bij mij was de remote de witte kabel , heb je toevallig een audi of vw ? dan moet je even de zekering een standje lager zetten , staat btw ook in de handleiding van Clarion succes ! :)
spanning is gewoon 12 volt voor de memory lijn alleen lage stroom sterktes.
ik denk dat ie niet goed is aangesloten of dat de zekering eruit ligt.

Verwijderd

zonder zekering doet hij helemaal niks lijkt me 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 22:08:
zonder zekering doet hij helemaal niks lijkt me 8)7
de zekering van de 12 memory lijn.

radio`s kunnen sommige gegevens vast houden zonder stroom. voor een bepaalde tijd teminste.
Pagina: 1