Heb sinds tijdje nieuwe kast en mobo. Heb er aardig wat probleempjes mee gehad.
( CPU wil niet op 133mhz (fsb) )
Maar naar een BIOS Flash draaide hij dan toch eindelijk stabiel op 133mhz FSB.
Systeem specs.
Nieuw:
MSI KT4V-L
512 DDR 333mhz
Voor de rest kijk in me sig. Nu heb ik cs geinstalleerd en dat draait perfect. Heb dus vandaag battlefield 1942, 3dmark03 en colin mcrea 3 geinstalleerd.
Als ik bf1942 opstart krijg ik zwart scherm en hoor EA Intro. Daarna klapt me pc eruit en reboot ie.
Bij 3dmark krijg ik alleen zwart scherm maar moet resetten om hem weer in windows te krijgen. Hetzelfde geld voor mcrea ook zwart scherm en daarna moet i zelf resetten.
Bij alle games heb ik HD activiteit. Waar kan het aan liggen? In windows draait me pc stabiel. Als ik apps gebruik is hij ook stabiel en in halflife cs ook.
Waar ligt het aan kapotte CPU of defect MOBO ?
Ik weet het niet meer en snap er niks van...
( CPU wil niet op 133mhz (fsb) )
Maar naar een BIOS Flash draaide hij dan toch eindelijk stabiel op 133mhz FSB.
Systeem specs.
Nieuw:
MSI KT4V-L
512 DDR 333mhz
Voor de rest kijk in me sig. Nu heb ik cs geinstalleerd en dat draait perfect. Heb dus vandaag battlefield 1942, 3dmark03 en colin mcrea 3 geinstalleerd.
Als ik bf1942 opstart krijg ik zwart scherm en hoor EA Intro. Daarna klapt me pc eruit en reboot ie.
Bij 3dmark krijg ik alleen zwart scherm maar moet resetten om hem weer in windows te krijgen. Hetzelfde geld voor mcrea ook zwart scherm en daarna moet i zelf resetten.
Bij alle games heb ik HD activiteit. Waar kan het aan liggen? In windows draait me pc stabiel. Als ik apps gebruik is hij ook stabiel en in halflife cs ook.
Waar ligt het aan kapotte CPU of defect MOBO ?
Ik weet het niet meer en snap er niks van...