Toon posts:

Resolutie programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
LS,

Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik andere programma in een bepaalde resolutie kan draaien. De bedoel is dat de werknemers niet constant in een hoge resolutie ( 1280*1024 ) hoeven te werken maar alleen wanneer ze het programma wat deze resolutie nodig is in de hoge resolutie komen...

BVD

Voor vragen msn@hofsteenge.tk

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik begrijp hieruit dat je een programma nodig hebt wat voor elk programma
een andere resolutie instelt :?

voor welk OS moet dit zijn, en wat heb je zelf al gevonden :?

Verwijderd

Topicstarter
voor XP werkstations en wat ik zlef heb gevonden werkt alleen onder "heel" windows voor verschillende users met verschillende resoluties

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Je kunt bij de eigenschappen van een programma toch een aangepaste resolutie opgeven in XP?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
als dit via de wizzard programmacompatibiliteit dan kun je alleen op de reso 640-480 en dat is juist niet de bedoeling :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 16:59:
Voor vragen msn@hofsteenge.tk
Eeeuh, daar hebben wat l33t3 mensen een heel forum voor gebouwd: zodat dat gewoon hier kan. Kunnen anderen ook meedenken en -leren ;)

En ontopic:
binnen SA zoeken naar 'resolutie aanpassen' --> Batched resolutie veranderen
Daar kan je dus in een batch of script de resolutie mee aanpassen, waarna je het programma aanroept en na afloop weer de reso goed zet :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, en sorry ik wil niet dat mijn msn veranderd in een tweakers forum pfffff slaap ik helemaal niet meer :D:P;)
Pagina: 1