Toon posts:

Te streng?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mij valt duidelijk op dat op dit forum veel te streng wordt omgegaan wordt met new-bees... logisch dat je niet altijd de zelfde vragen wilt oplossen, enz.

maar hoe kan je dit oplossen? ik denk niet dat je dat oplost om gelijk de post met een slotje te belonen en te zeggen "je hebt nog niet op google gezocht" ...

sterke nog: je zou eigenlijk de poster moeten helpen bij het vinden van een oplossing, en hem niet weg sturen met een "tjonge-wat-ben-jij-dom-antwoord" ... misschien is het heel onbegrijpelijk, maar niet iedereen die op GOT komt is een Computer Expert! B)

Ik ben al op veel forums geweest, maar tot nu toe is dit wel het onvrindelijkste wat ik ooit gezien heb... :X

No offence! ik zeg niet dat het board of jullie het allemal verkeerd doen, ik denk gewoon dat het beter kan.

En dat jullie de regels helemaal uit het hoofd weten is niet gelijk ook dat de rest van de wereld ze naar een keer vluchtig over kijken of zelfs lezen ook helemaal kunnen.

Ik hoop hierop een paar 'serieuse reacties' te krijgen, en niet zelf-verdedeging-pogingen zoals "als je alles zo goed weet, doe het dan zelf" ... dat is mijn taak niet... ik geef alleen feedback! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[rml][ Regular]Waar zijn ze gebleven?[/rml]

een soort gelijk draadje :),

hier zal je vast jou ei wel kwijt kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wellicht dat dit iets verhelderd : Reageren in slechte topics*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 15:28
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 16:59:
Mij valt duidelijk op dat op dit forum veel te streng wordt omgegaan wordt met new-bees... logisch dat je niet altijd de zelfde vragen wilt oplossen, enz.

maar hoe kan je dit oplossen? ik denk niet dat je dat oplost om gelijk de post met een slotje te belonen en te zeggen "je hebt nog niet op google gezocht" ...

sterke nog: je zou eigenlijk de poster moeten helpen bij het vinden van een oplossing, en hem niet weg sturen met een "tjonge-wat-ben-jij-dom-antwoord" ... misschien is het heel onbegrijpelijk, maar niet iedereen die op GOT komt is een Computer Expert! B)

Ik ben al op veel forums geweest, maar tot nu toe is dit wel het onvrindelijkste wat ik ooit gezien heb... :X

No offence! ik zeg niet dat het board of jullie het allemal verkeerd doen, ik denk gewoon dat het beter kan.

En dat jullie de regels helemaal uit het hoofd weten is niet gelijk ook dat de rest van de wereld ze naar een keer vluchtig over kijken of zelfs lezen ook helemaal kunnen.

Ik hoop hierop een paar 'serieuse reacties' te krijgen, en niet zelf-verdedeging-pogingen zoals "als je alles zo goed weet, doe het dan zelf" ... dat is mijn taak niet... ik geef alleen feedback! O-)
Ze willen het niveau graag hooghouden op GoT, het is niet de bedoeling dat we uit gaan legeen dat er een site bestaat met een paar miljard zoekresultaten en hoe deze werkt.. Beginnersweb.nl heeft een wat lager niveau dan op GoT. Als ze daar eerst kennis gaan vergaren ( O-) ) en het een beetje snappen, zijn ze welkom op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe lang je al op got zit buiten het aantal posts om dat je hebt, maar als ik het vergelijk vroeger, toen ik hier begon, begin 2001 (nog voor registratie) en met nu, dan vind ik het nu overzichtelijker, duidelijker en beter. Heel veel dingen zijn gewoon zelf te zoeken en als je aldoor topics hebt waar men uit gemaktzucht z'n vraag maar stelt gaat het doel van het forum een beetje zoek, en ik denk voor heel wat mensen de lol ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 16:59:
hoeft ook niet, je moet alleen niet alles voorgekauwt willen hebben.
wie verplicht je hier te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

De search en FAQ zijn niet voor niets in het leven geroepen. Okee, niet iedereen kan even goed zoeken, maar het is hier Gathering of Tweakers. :Y)

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Erkens schreef op 13 June 2003 @ 17:05:
wie verplicht je hier te komen?
Is dat een manier om mensen welkom te heten op GoT? De ongastvrijheid straalt er vanaf! We zijn hier voor iedereen, voor zowel Noob's als prof's.

@ topic-starter: jammer genoeg lezen veel mensen die zich registreren op GoT niet de FAQ's even door. Dat is slechts een paar minuten werk, maar je zou er wel van kunnen leren dat we graag hebben dat je eerst wat research doet. Anders zou het archief over enkele maanden bestaan uit vele dubbele topics waarin dezelfde problemen steeds weer worden opgelost. Terwijl er zoveel nieuwe problemen zijn die opgelost moeten worden :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Die newbies horen in eerste instantie al de FAQ gelezen te hebben en daarin staat dat dit forum voor de meer "geadvanceerde computergebruiker" is.

Er wordt niet streng ge-mod. Gewoon volgens de regels van The Gathering of Tweakers.

Dat die andere fora waar de TS is geweest minder streng waren hebben wij;
1) Weinig mee te maken.
2) Zijn vaak minder overzichtelijk.
3) Zijn meer newbie gericht.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:37

Jaymz

Keep on moving !

Toevallig hebben we het er hier ( [rml][ Regular]Waar zijn ze gebleven?[/rml] ) ook over.

't is dan wel niet exact hetzelfde, het heeft er genoeg mee te maken :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Jaymz op 13-06-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

lees deze maar eens door:
Kan het soms niet even anders?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1