Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LED] Lan-LED op Xbox

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net dat op mijn vorige bericht een slotje gezet is, met als reden: als je goed zoekt dan vind je wel wat, of je denkt er zelf even over na :-s
Sorry, ik ben nu dus echt al 2 uur aan het zoeken maar ik kan nergens enige uitleg of een schema vinden hoe dit te doen, en ik ben zelf al helemaal geen electronica-expert, dus denken heeft ook niet zoveel zin...
Nu dus nog een keer mijn vraag (en ik hoop dat deze wat langer zonder slotje blijft staan): Hoe kan ik in mn Xbox een LAN-Ledje bouwen? Heeft iemand hier ervaring mee?

p.s. Mods, _als_ jullie dit bericht weer op slot zetten, willen jullie dan zo vriendelijk zijn om wel een linkje achter te laten waar ik een eventueel antwoord op mijn vraag terug kan vinden? Alvast bedankt!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

In de FAQ staat: Is je topic onterecht gesloten? Mail dan de sluiter.

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11 13:21
[rml][ XBOX] Lan LED[/rml]
[rml][ XBOX] Lan-LED[/rml]

Bijna goed, maar heb je wel de sluitmessages gelezen :?

Daarnaast, als je het niet eens bent met een slotje kun je altijd de moderater mailen op het emailadres in het profiel, meestal username (a) tweakers (.) net
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 16:14:
p.s. Mods, _als_ jullie dit bericht weer op slot zetten, willen jullie dan zo vriendelijk zijn om wel een linkje achter te laten waar ik een eventueel antwoord op mijn vraag terug kan vinden? Alvast bedankt!
Niet de manier om iets te vragen :/ Je vraagt hier iets op GoT na een onderzoek met de GoT search of met google. Daarna hier pas vragen :/
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 16:20:
Snap ik ook wel, maar misschien heeft diegene wel gelijk, en is het topic onterecht gesloten. Het probleem is alleen dat _ik_ niks kan vinden hierover, en ik heb geen zin in een mail-discussie met degene die m gesloten heeft of het nou terecht of onterecht was. Ik wil alleen erg graag antwoord op mijn vraag, en daarvoor ben ik hier op de juiste plaats lijkt me.
Neej :) Jij wil iets weten maar uit jou topicstart is gebleken dat je geen (onvoldoende) vooronderzoek hebt gedaan.

Verder zou ik toch maar gaan mailen, en verder zoeken. Als het probleem gecompliceerder is kun je mailen of het weer open mag en waarom :)
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 16:22:
<quote>
Duiffie, het is de bedoeling op GoT dat je eerst zelf een oplossing zoekt, en pas post als je er echt niet uitkomt. Dit is volgens mij met wat zoek/denkwerk zelf wel uit te vogelen.
</quote>
En dan mail je dus waarom het je niet lukt :)

[ Voor 84% gewijzigd door blackangel op 13-06-2003 16:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Snap ik ook wel, maar misschien heeft diegene wel gelijk, en is het topic onterecht gesloten. Het probleem is alleen dat _ik_ niks kan vinden hierover, en ik heb geen zin in een mail-discussie met degene die m gesloten heeft of het nou terecht of onterecht was. Ik wil alleen erg graag antwoord op mijn vraag, en daarvoor ben ik hier op de juiste plaats lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
<quote>
Duiffie, het is de bedoeling op GoT dat je eerst zelf een oplossing zoekt, en pas post als je er echt niet uitkomt. Dit is volgens mij met wat zoek/denkwerk zelf wel uit te vogelen.
</quote>

Verwijderd

Topicstarter
Blackangel, ik ben (zoals in mn eerste bericht van dit topic staat) vandaag al 2 uur aan het zoeken, inderdaad op GoT en op google, maar ik kan niks hierover vinden. En dan vermeld ik niet gisteren en eergisteren, toen heb ik ook gezocht zonder resultaat... Ik wordt er zelf ook niet vrolijk van, want ik weet zeker dat het kan, en het moet niet al te moeilijk zijn...

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Als je in je xbox een lan ledje wil zetten moet je dat aftappen van je UTP kabel.
Daar zijn in de afgelopen weken al zat topics overgeweest en de uitkomst was:
het kan niet.
Als je vraagt an AcouSE of het toopic weer open mag dan mailt hij waarschijnlijk, als hij niet open mag, waarom niet.
Dat is geen discussie, dat zijn regels.
En regels zijn er om aan te houden.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:38
Duiffie, je blijft bezig hè: [rml][ XBOX] Lan LED[/rml]
[rml][ XBOX] Lan-LED[/rml] [rml][ XBOX] Lan LED[/rml] :( Bij deze heb je een OW, check je mail. Lees alsjebleift de FAQ's eens door, daar staat duidelijk dat dit soort gedrag not-done is. Eigenlijk zou je dat zelf ook wel door moeten krijgen na al die 'hints' :/

[ Voor 1% gewijzigd door Raymond op 13-06-2003 17:06 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.