if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Start --> instellingen --> printers --> rechtsklikken op printer.
of bij word even rondzoeken in de print dialoog.
Dit is echt wel te vinden in de manual, op google of in de search van GoT imo.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 16:00 ]
windows xp, maar het is een driver setting, manual heb ik niet en op inet staat het nietVerwijderd schreef op 13 June 2003 @ 15:59:
Welke windows-versie?
Start --> instellingen --> printers --> rechtsklikken op printer.
of bij word even rondzoeken in de print dialoog.
Dit is echt wel te vinden in de manual, op google of in de search van GoT imo.
Je hebt de driver toch wel geïnstalleerd ?
[ Voor 3% gewijzigd door mrtnvnl op 13-06-2003 16:43 ]
Martin
wat is de driver....?mrtnvnl schreef op 13 June 2003 @ 16:43:
Het staat er wel hoor, op inet. Voor Linux, Unix, Windows NT 3.51, Windows 95, etc. Zie Google . En anders stuur je toch gewoon een PJL commando naar de printer?!
Je hebt de driver toch wel geïnstalleerd ?
Ik heb de PCL5, Postscript en Espon/ProPrinter (laatste twee zitten op een simm)
De PCL en PS driver zijn van de hp site
[ Voor 5% gewijzigd door elgringo op 14-06-2003 15:27 ]
als ze maar bij die printer horen (duh ...)
hp drivers hebben vaak dat een een extra optie die je in je printerdriver hebt apart aan moet zetten. dus iets van "duplexer:present" oid
en dan kun pas gebruik maken van de duplex opties/instelingen als je wil printen
(die 4si heb ik één keer mogen slopen meer ervaring heb ik niet met dat ding, dus schiet me niet dood ofzo als het niet zo is bij dez
[ Voor 45% gewijzigd door Fish op 14-06-2003 16:53 ]
Ik heb het dus niet over geavanceerde poortopties.
There could be only one, too bad it wasn't me
zit er ook bij staat aan, werkt ook maar het probleem is als ik 1 pagina heb (bijv een klaverjas scoreblok) en deze op 2 kanten wil hebben. Als ik de duplexer aan zet print hij de tweede kant niet omdat de opdracht maar 1 pagina groot is. Met meerdere pagina werkt dit natuurlijk wel.fish schreef op 14 juni 2003 @ 16:50:
in priciepe maakt het niet uit welke driver je gebruik ps, pcs of iets anders
als ze maar bij die printer horen (duh ...)
hp drivers hebben vaak dat een een extra optie die je in je printerdriver hebt apart aan moet zetten. dus iets van "duplexer:present" oid
en dan kun pas gebruik maken van de duplex opties/instelingen als je wil printen
(die 4si heb ik één keer mogen slopen meer ervaring heb ik niet met dat ding, dus schiet me niet dood ofzo als het niet zo is bij dez)
elgringo schreef op 14 juni 2003 @ 18:53:
[...]
zit er ook bij staat aan, werkt ook maar het probleem is als ik 1 pagina heb (bijv een klaverjas scoreblok) en deze op 2 kanten wil hebben. Als ik de duplexer aan zet print hij de tweede kant niet omdat de opdracht maar 1 pagina groot is. Met meerdere pagina werkt dit natuurlijk wel.
We have just one world, but we live in different ones...
Klassiek gevalletje DUH!elgringo schreef op 14 juni 2003 @ 18:53:
[...]
zit er ook bij staat aan, werkt ook maar het probleem is als ik 1 pagina heb (bijv een klaverjas scoreblok) en deze op 2 kanten wil hebben. Als ik de duplexer aan zet print hij de tweede kant niet omdat de opdracht maar 1 pagina groot is. Met meerdere pagina werkt dit natuurlijk wel.
2 mogelijke oplossingen:
1. knip en plak de betreffende pagina
2. wat doet-ie als je bij aantal copiën 2 opgeeft...?
We have just one world, but we live in different ones...
een geduplexte pagina is gewoon de volgende pagina
dus ja .. gewooon een 2e pagina maken waar hetzelfde opstaat.
je vraag was achteraf wel duidelijk maar ja bovenstaand is je enige optie
nou ja papier ondersteboven terugproppen
[ Voor 19% gewijzigd door Fish op 14-06-2003 19:22 ]
1 is te goedkoop en pauperNulnulnix schreef op 14 juni 2003 @ 19:06:
[...]
Klassiek gevalletje DUH!
2 mogelijke oplossingen:
1. knip en plak de betreffende pagina(duh...?)
2. wat doet-ie als je bij aantal copiën 2 opgeeft...?
2 werkt niet, ook wat gespeeld met sorteren, maar niets helpt
jij wil 2 keer hetzelfde in een document toch ?
dan moet je gewoon 2 keer hetzelfde printen .......
tjeemig geeft dat jong gewoon een goede oplossing en dan is ie te goedkoop en pauper ....
edit: ik zie het een perfectionist ........ stja ik werk al een tijdje met hp printertjes maareuh ik heb die optie nog niet gezien om de volgende job op hetzelfdepapier te doen
[ Voor 31% gewijzigd door Fish op 14-06-2003 19:36 ]
Ik vroeg me alleen af of ie er uberhaupt op zat, zo niet dan copieren we gewoon die pagian 2x en printen we hem dan....fish schreef op 14 juni 2003 @ 19:33:
te goedkoop en pauper
jij wil 2 keer hetzelfde in een document toch ?
dan moet je gewoon 2 keer hetzelfde printen .......
tjeemig geeft dat jong gewoon een goede oplossing en dan is ie te goedkoop en pauper ....![]()
edit: ik zie het een perfectionist ........ stja ik werk al een tijdje met hp printertjes maareuh ik heb die optie nog niet gezien om de volgende job op hetzelfdepapier te doen