Toon posts:

Upgade naar creative SB live 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een creative soundblaster live met 4 kanalen en de fps-1000 (of zo) bijbehorende boxen 4 tweaters en de bassbox. Is het verstandiger de nieuwe creative live 5.1 te kopen met 6 uitgangen en daarbij dus ook nog eens de andere 5.1 boxen, of kan ik mijn geld beter investeren in een goede versterker voor de digitale uitgang die al op de oude kaart zit???. Ik zit nog te twijfelen. Iemand hier ervaring mee??. Weer toevallig ook iemand of je met die nieuwe 5.1 kaart en de oude boxenset nog iets kunt uitbreiden. Ik heb er dan 2 extra boxen bij nodig toch???? :+

Verwijderd

Ik heb dan ook een SB live Value 1024 en wat ik heb gemerkt is dat je de digitale uitgang niet kan aansluiten op een Dolby Digital versterker. Ik moest het toch echt met de analoge uitgang doen. Geeft alsnog errug goed geluid door mijn 5 boxen en subwoofer!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Je hebt een convertortje nodig om die digitale uitgang te kunnen gebruiken.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor convertertje of iig svp iets meer info. Interesse opgewekt nl. Hulp svp.
B-)

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-08 00:59
Volgens mij heb je idd ook alleen maar een convertertje nodig. Zou alleen zo niet weten hoe die heten. Mocht nou verder ook niemand het weten dan kun je het beste gewoon eens een audiospeciaalzaak binnen stappen, daar zullen ze het dan wel weten.