Hallo,
Ik zit met het volgende probleem, heb bij een webshop een nieuwe batterij voor mn Nokia 3330 gekocht alleen wil deze niet opladen. Ik krijg de melding "Laadt niet". De telefoon is nieuw gekocht, en is ook nooit in het water gevallen o.d.
Het volgende heb ik al gedaan:
- andere lader (werkt nog niet)
- batterij in andere telefoon (3310, laadt wel)
- nieuwe batterij gekregen van maatschappij (werkt nog niet)
De andere batterij is dus precies hetzelfde verhaal, deze ziet er wel anders uit. Op de batterij staat "for Nokia 3310" maar de zaak heeft deze getest in een 3330 en deze werkte daar wel (zeggen ze)
Ik heb gesearched op Google, maar daar was niks te vinden over de verschillen in batterijen/veranderen van instellingen op de telefoon. Andere shops schrijven ook "for 3310/3330".
Search op GoT leverde ook niks op, alleen dit topic:
[rml][ Nokia 3330] lithium ion 800mAh batterij.[/rml] maar daar wordt verder niks gezegd over het laadgebeuren.
Softwareversie denk ik net aan, maar dit kan ik zelf niet updaten. Deze is:
V 04.50
12-10-01
NHM-6
Mijn vraag, weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ik zit met het volgende probleem, heb bij een webshop een nieuwe batterij voor mn Nokia 3330 gekocht alleen wil deze niet opladen. Ik krijg de melding "Laadt niet". De telefoon is nieuw gekocht, en is ook nooit in het water gevallen o.d.
Het volgende heb ik al gedaan:
- andere lader (werkt nog niet)
- batterij in andere telefoon (3310, laadt wel)
- nieuwe batterij gekregen van maatschappij (werkt nog niet)
De andere batterij is dus precies hetzelfde verhaal, deze ziet er wel anders uit. Op de batterij staat "for Nokia 3310" maar de zaak heeft deze getest in een 3330 en deze werkte daar wel (zeggen ze)
Ik heb gesearched op Google, maar daar was niks te vinden over de verschillen in batterijen/veranderen van instellingen op de telefoon. Andere shops schrijven ook "for 3310/3330".
Search op GoT leverde ook niks op, alleen dit topic:
[rml][ Nokia 3330] lithium ion 800mAh batterij.[/rml] maar daar wordt verder niks gezegd over het laadgebeuren.
Softwareversie denk ik net aan, maar dit kan ik zelf niet updaten. Deze is:
V 04.50
12-10-01
NHM-6
Mijn vraag, weet iemand wat ik hier aan kan doen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 21:25 ]