• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-01 19:38
Wat houdt Area 51 precies in ? Waarom wordt het zo streng bewaakt ?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

Steve

Krokodil \o/

Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers

Eén seconde zoeken. Zie ook niet echt in wat deze in W&L doet?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:17

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

gebruik de search op GoT eens :) zijn al meerdere topics over geweest. verder raad ik de FAQ aan omdat je startpost nogal karig is
edit Jupiler, das 61 :D :X mod was sneller

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 13-06-2003 15:17 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Jupiler schreef op 13 juni 2003 @ 15:15:
Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers

Eén seconde zoeken. Zie ook niet echt in wat deze in W&L doet?
Da's A61 ;)

Area 51:

Zoekresultaten op GoT
Zoekresultaten op Google

[ Voor 52% gewijzigd door Han op 13-06-2003 15:18 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Wellicht bedoeld de beste TS wel Area51 in de Mexicaanse woestijn [daar was het toch?].
De plek waar volgens vele een UFO is neergestort.
Maar mijn voorganger had dat ook al begrepen.

[ Voor 19% gewijzigd door buxx op 13-06-2003 15:29 . Reden: typo ]

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:03

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Area 51 is ook bekend als Groom Lake is een superplat droog zoutmeer in Arizona. Het is een testbasis van de Amerikaanse luchtmacht. Er worden veel "ufo's" gezien omdat daar nieuwe vliegtuigen getest worden. Of natuurlijk omdat er echt ufo's zijn? ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

buxx schreef op 13 juni 2003 @ 15:27:
Wellicht bedoeld de beste TS wel Area51 in de Mexicaanse woestijn [daar was het toch?].
De plek waar volgens vele een UFO is neergestort.
Maar mijn voorganger had dat ook al begrepen.
Dat is Rosswell, Area 51 ligt in Nevada ergens :)

Flap

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

Steve

Krokodil \o/

Ow, dat is natuurlijk een heel andere zaak, excuses :D

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

A51 is een afleiding voor iets anders.

Alle aandacht is op A51 gericht, waardoor er iets wat enkele tientallen kilometers verder op ligt het rustig heeft.

Wat het is? geen idee, geheim.

-edit-
Topic waarin ik zelf 'hoi' heb gezegd (en dus snel kon terugvinden):
[rml][ Fantasie] Area 51 infiltreren[/rml]

Staat in Stuffis Generalis, daar kan jij nog niet in. Even geduld nog daarvoor.

-edit2-
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF)
De oude Algemene GoT-FAQ
Ik weet niet of dat nu nog van toepassing is, er zijn wat wijzigingen geweest.

[ Voor 74% gewijzigd door Resistor op 13-06-2003 16:23 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:17

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

mijn mening hierover:

A51 is een legerbasis, de echt nieuwe dingen en technologien zijn daar echter niet (meer) aanwezig. wel kan ik me voorstellen dat er proefen worden gehouden met technologie die voor de rest van de wereld nog nieuw is maar voor amerika al een tijdje bestaat. (dus vlak voor het bekend gemaakt word)
dat zou eventueel de vreemde taferelen in de lucht kunnen verklaren die mensen wel eens zeggen te zien.

het is overigens algemeen bekend dat je neergeschoten mag worden mocht je daar willen binnendringen. dit draagt weer bij aan de mythe dat A51 zwaar geheim zou zijn. in de praktijk zullen de geheime projecten op een andere locatie uitgevoerd worden. waarschijnlijk ondergronds of in een bergketen aangezien er steeds meer sattalieten komen en amerika niet alles bekend wil maken.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

En mijn mening is:

Area 51 staat leeg.
Er gebeuren nog wel dingen, maar meer kleine experimenten. Niet het echte mysterieuze werk.
Ze beveiligen het HEEL ERG OVERKILL. Dit doen ze express.
Kijk in de winkels, op TV,.. vraag het op straat... bijna IEDEREEN kent het ondertussen.
Daar konden ze in het begin weinig aan doen, maar nu maken ze er gebruik van.

Ze zitten namelijk al een paar jaar op een andere plek.
Veel mensen weten hier ook van, maar dit zijn alleen de mensen die er ook een beetje naar zoeken / programma's kijken op TV e.d.
Ze hebben nu het voordeel dat 80% van de wereld denkt dat alles nog gebeurd in Area 51.. hoe commerciëler, hoe geheimer hun nieuwe basis is.

Er staat mij zelfs iets bij dat er al heel lang geen nieuwe sightings zijn in de buurt van Area 51. Ze zitten daar gewoon niet meer, klaar.

Maar beveiligen doen ze het dus express wel, juist om het geheimzinnig te houden en iedereen weg te houden van de echte basis. Ze hebben er zelfs sensoren liggen die het onderscheid kunnen "ruiken" tussen een konijn en een mens bijvoorbeeld. Dit omdat als alles op motion detection zou gebeuren, het alarm elke keer als er zo'n vervelend knaagdier zou langkomen zou afgaan :P

edit
Ohwja, er is een een man die in Area 51 werkte nooit meer terug gekeerd daar omdat hij ernstig ziek was.
Wat hij precies had kon de dokter niet zeggen.
Ze hadden zo'n ziekte nog nooit gezien.. hij had het dus opgelopen in Area 51.

Ze konden hem misschien wel helpen al zou hij vertellen hoe hij eraan kwam, en met wat voor dingen hij in aanraking was geweest.
De man heeft het net zoalng stil gezwegen totdat hij overleed.

Lijkt me dan toch wel dat er daar zulke top secret dingen waren dat die man er zelfs voor stierf omdat hij geen geheimen wilde loslaten :/

[ Voor 33% gewijzigd door DeMoN op 13-06-2003 16:54 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

@Demon: de weg naar A51 toe heet niet voor niets weduwenweg (als ik me niet vergis).

Maar ik heb er eens een documantaire op Discovery overgezien, die is al meer dan 3x in 1 jaar langsgekomen, dus even in de tv-gids kijken en je kunt hem binnenkort ook bekijjken.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Met de meningen dat A51 leeg staat ben ik het niet helemaal mee eens.

Er zullen nogsteeds onderzoeken worden gehouden en het zal nogsteeds gebruikt worden als een militaire basis. Echter, als je op zoekt bent naar neergestortte ufo's en dode Aliens, dan ben je daar echt op het verkeerde adres.

Verwijderd

Zouden ze daar ook al neurtonnenbommen hebben gemaakt?

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
sorry, maar de starttopic voldoet echt niet aan de policy. Bovendien zie ik nogal wat replies die niet echt W&L-niveau zijn. Het lijkt me beter een nieuw topic te starten met een betere startpost. Startposts met een lengte van 1 regel maken al bij voorbaat geen kans op W&L.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.