Iets bekent overklokken onder W2K zodra ik verhoog naar 138/143 boot de zooi wel maar krijg ik daarna zo'n scherm met een een of andere vage melding voordat ik hem kan zien is die alweer aan het reboten. Jajaja 6.5x133 is kewl maar de 1Ghz halen is spetteren.
Ok kort samengevat het is een 650@866 sysje, nu wil ik verhogen naar 150 FSB 138&143 settings booten wel gewoon, zodra W2K het overneemt gaat het fout krijg het eerste opstart scherm (gaat goed) krijg daarna W2K scherm met die progressbar en daarna flipt hij uit, krijg 2,3 ns een blauw scherm te zien zie nog snel W2K gaat rebooten en dat is dat, voordat ik mijn CPU's samenvoegde draaide ze allebei 138/143/1450 FBS nu ik ze heb samengevoegd en W2k draai willen ze niet meer. Oftewel wat gebeurt hier???
Verwijderd
Polarbear:
Is he geheugen wel pc150 gegarandeerd dan? Het kan zijn dat je geheugen reepjes de snelle fsb niet aankunnen.
Rob
Is he geheugen wel pc150 gegarandeerd dan? Het kan zijn dat je geheugen reepjes de snelle fsb niet aankunnen.
Rob
Geheugen zit wel snor, niet gergarandeerd door een of ander op 150Mhz, draaide 2 weken proef op 133 2-2-2, geen probleem. Verdere proef results zie eerdere re.
Meer tips?
Meer tips?
Pagina: 1