Toon posts:

Netwerk sluit en wil dan profiel opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ooit meegemaakt:

laptop met xp kon eerst netjes op server in en uitloggen en profiel werd netjes opgeslagen.

Maar nu !!!

Bij uitloggen wordt inneens het netwerk afgesloten en daarna wil hij alles opslaan.
Krijg dan de melding dat hij het tempory profile niet kan opslaan wat me logisch lijkt.

Maar hoe kan dit en wie weet de oplossing.

Alvast bedankt

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hoe wie? Wat waar? Wat voor netwerk? Wat voor Server? Wat voor XP versie? (Pro of Home?) Wat heb je gedaan?

Graag veeel meer info...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over een Winnt server waarop de laptop met windows xp home aanlogd.

Het is altijd goed gegaan met aan/uitloggen totdat op een dag eerst het netwerk werd afgesloten tijdens uitloggen en toen pas kwam hij met de melding dat hij het profiel wilde opslaan, wat natuurlijk niet meer gaat.

Als ik onder een andere gebruiker inlog krijg ik hetzelfde probleem en als ik op een andere pc met het laptop account inlog is er ook geen probleem.

Dus er is een instelling in windows veranderd op zijn xp laptop, naar mijn mening waardoor hij eerst afsluit en dan wil opslaan.

Verwijderd

heb je je ip HW gerelateerd toegewezen?? zoja? staat je oude profile nog actief op dat ding? Profiles purgen en kijken of het werkt.

Verwijderd

Ik neem aan dat je WindowsXp pro bedoeld, want met de home versie kun je niet aanloggen op een domein :)