Toon posts:

[OE6] emailmappen worden niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn computer heb ik net een tweede account aangemaakt. Mijn bedoeling is het nu om de emails op te slaan op de D-schijf ipv de C-schijf. Op mijn eerste account heb ik de archiefmap gewoon kunnen wijzigen via opties-onderhoud, maar op het tweede account loop ik tegen een probleem op.

Ik heb op een cd-rom de oude .dbx filetjes (mooi in mappen verdeeld) die in het tweede account geplaatst moeten worden. Als ik echter de archiefmap wijzig in het tweede account, worden de mappen met emails die ik van de cd naar de email map heb gekopieerd automatisch gewist door Outlook Express en worden deze dus niet getoond als ik OE opnieuw opstart.

Het vreemde is, dat wanneer ik de map postvak-in naar de email-directory kopieer, deze wel wordt weergegeven (met de oude emails erin).

De oude emails komen ook uit outlook express 6. Tevens heb ik de D-directory gedeeld voor beide users (welke beide de beheerders-eigenschappen hebben).

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb dit probleem ook al gehad. Het lijkt erop dat Express ook nog eens kijkt of die files wel goed zijn. Er zit ook een idx bestand bij en daar valideert Express op.

Volgens de applicatie zijn de file corrupt en werkt het dus niet!

Ik heb het opgelost door de mappen eerst handmatig aan te maken. Vervolgens outlook sluiten en een voor een die bestanden vervangen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx... Het probleem is opgelost via deze manier.

Zelf dacht ik ook nog dat je eerst de folder-file moet kopieren en dan de rest...