Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cm plexi] casemod eindelijk klaar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit is em dan...MIJN pctje...heb al vaker een window en ccfl etc in mn case gemaakt, maar nu wilde ik eens iets waardoor mn kast niet kapot moet, dus een hele zijkant van plexiglas en de binnenkant fluoriserend geel gespoten...is naar mijn idee best cool...:)

maar goed, ik wil natuurlijk ook wel weten wat ik nog zou kunnen doen met dit kastje....vandaar dit topic...vin je het vet, OK! heb je kritiek, en weet je hoe ik dat beter kan doen...BETER! lama horen eej..

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/misterm/M&Mcase.JPG

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/misterm/M&Mdoorzichtig.JPG

dusssuh.,....kommakommakomma.......

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Leuk m&m logo :P

Ik vind 'm mooi, alleen de voorkant had van mij ook wel zwart gemogen
Ook mag je je kabels wel een beetje opruimen ;)

iStockphoto

Verwijderd

Netjes gedaan, vind de kleurencombi wat minder, maar dat is persoonlijk.

Hoe heb je die M&M er op gekregen?

Verwijderd

Ik had zelf het logo er wat groter op gezet, en gekeken of het misschien iets helderder erop kon. Wel mooi om te zien. Is weer eens wat anders met je window.

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Het is mischien nog een idee om je cd-rom drives te stealthen! Maar voor de rest is ie wel Gaaf!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Verwijderd

Topicstarter
Leuk m&m logo

Ik vind 'm mooi, alleen de voorkant had van mij ook wel zwart gemogen
Ook mag je je kabels wel een beetje opruimen
hja :*) da mag wel, maar weet niet goed hoe....ik hoor wel eens wat van kabel mesh, maar waar haal ik da??!! :? :X tireps vinnik ook nie echt mooi om eerlijk te zijn...:)
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 13:29:
Netjes gedaan, vind de kleurencombi wat minder, maar dat is persoonlijk.

Hoe heb je die M&M er op gekregen?
M&M is een sticker, ik heb transparant stickervel gekocht a4 formaat, en daar heb ik die m&m op uitgeprint, die heb ik dan opgeplakt B) en dan heb ik aan de andere kant de hele zooi gegraveerd....das alles...alleen het stickervel is voor 10 velletjes 22 euro... :X maarjah....je mot wat he...

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
hmmz, apart :)
Misschien die blauwe fan vervangen door een groene? Of nog wat andere dingen blauw maken? Anders is die fan het enige dat blauw is.

Verwijderd

Topicstarter
bredend schreef op 13 June 2003 @ 13:39:
hmmz, apart :)
Misschien die blauwe fan vervangen door een groene? Of nog wat andere dingen blauw maken? Anders is die fan het enige dat blauw is.
dr zit een blauwe ccfl in :?
dat kleurt de hele zooi toch blauw? behalve mn gele binnenkant wordt groen, dus zou je met een groene fan niet veel van die fan zien en dan is het ook een beetje eentonig imo...

maar goed...toch bedankt :P

• PJKs
  • Laatst online: 31-08 12:00

PJKs

Young, Free and Single

Een blacklight erin? Als het toch fluorizzzzerend is...

ja, graag!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Oei, wat een kleur combinatie (niet mijn smaak iig)
Verder wel zeer leuk gedaan, orgineel een hele zijkant van plexi

M&M logo/ventje is ook zeer leuk

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Kabel mesh was laatst op een ia van laupro te krijgen.
Maar wat voor`n effect geeft het als je er een uv lamp bij houd?

Verwijderd

Kun je misschein ff een paar pics er bij doen als ie int donker is?
Owjah de kast is wel vet en dat fluoriserende ook (wordt t wat lichter van)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 15:18 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat windowlogo ziet er wel grappig uit zo op het eerste gezicht. Ik weet niet hoe het van dichtbij is maar dat kan je zelf het beste beoordelen.

Die gele binnenkleur vind ik zelf niet zo super, maja smaken verschillen he :)

Voor de rest een toppie mod :)

offtopic:
leuk icon ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Ik vind het persoonlijk wel apart met die kleuren combinatie. niet iedereen durft/of wilt zijn kast binnen te spuiten. ik moet zeggen dat je window best wel mooi is maar, hij had wel ietsje kleiner gemogen aan de onderkant. wat mooi is om je cdrom enzo te verbergen (stealthen). maar voor de rest is het niet verkeerd. :)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
Mooi gedaan en toch die M&M op gekregen ;) .
kVind de kast binnen in een beetje te licht, maar daar moet je van houden. Heb je de pic's in orgi. maten ook on-line staan, want volgens mij zijn deze geresised of nie?

Verwijderd

Ziet er flex uit man! Lekkere frisse kleuren voor in die hete zomer! :)

Verwijderd

waar haal je fluoriserende verf vandaan?

Verwijderd

Over de kleuren combi zijn nu al een heleboel opmerkingen gemaakt, maar ik heb een ander puntje van kritiek.
Die blowhole lijkt erg slecht afgewerkt. Misschien zie ik het verkeerd op de foto, maar het ziet eruit alsof er alleen een gat in is gezaagd. Ik zou er een mooie fanduct van maken met een pringlesbus oid. Of zo'n bas geval van een luidspreker.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 17:16:
Over de kleuren combi zijn nu al een heleboel opmerkingen gemaakt, maar ik heb een ander puntje van kritiek.
Die blowhole lijkt erg slecht afgewerkt. Misschien zie ik het verkeerd op de foto, maar het ziet eruit alsof er alleen een gat in is gezaagd. Ik zou er een mooie fanduct van maken met een pringlesbus oid. Of zo'n bas geval van een luidspreker.
hehe..vet, die "blowhole" dat is een schuifje voor usb en sound (8> dus jah....zit dus geen fan achter....

ff kijken voor de antwoorden naar de rest :)
Een blacklight erin? Als het toch fluorizzzzerend is...
ja...stom dat ik daar niet aan heb gedacht...ga er gelijk 1 bestellen :P
Kun je misschein ff een paar pics er bij doen als ie int donker is?
Owjah de kast is wel vet en dat fluoriserende ook (wordt t wat lichter van)
ehm, tis wel een beetje een k*t digicam..trust..maar jah..doe mn best..

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/misterm/M&Mdonker.bmp
Mooi gedaan en toch die M&M op gekregen .
kVind de kast binnen in een beetje te licht, maar daar moet je van houden. Heb je de pic's in orgi. maten ook on-line staan, want volgens mij zijn deze geresised of nie?
M&M heb ik van een wallpaper ehm, geript? dus een beetje met photoshop aan de gang gegaan...en da ist...
waar haal je fluoriserende verf vandaan?
de verfwinkel? 8)7 allee, ik dus wel iig... ;)

Verwijderd

vindt het zo vierkanterig dat plexiglas
en die kast standaard ook gewoon lelijk
maar voor de rest is die wel goed hoor (y)

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
missschien een UV ccfl erin hangen en dan een UV fan, zodat het geel mooi oplicht

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 14:39
mischien nog een lamp op je m&m logo

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Dat logo is echt onwijs leuk! Wat ik altijd het nadeel vind van die grote ramen is dat je ook je voeding en hdd rek enzo ziet, maar nu die geel zijn valt dat best mee!
Wat ik nog niet helemaal vat is, heb je nou de binnenkant van die kast helemaal geel gespoten of alleen de binnenkant van dat plexiraam?

Verwijderd

In het donker ziet ie er wel weer zeer geil uit :D

Verwijderd

Topicstarter
Mauritzzz schreef op 13 June 2003 @ 17:51:
[...]

mischien nog een lamp op je m&m logo
een lamp lijkt me wat te licht, ik zou er een ledje bij moeten zetten aan de zijkant, maar ik ben niet zo goed in electronica, en zou dus niet weten hoe ik ergens appart een ledje aansluit zonder de boel in de soep te laten lopen :)
op die manier zouden de randen ( die ik erin gegraveerd heb) oplichten, maar jah..hoe pak ik dat aan? iemand een id?
JaY- schreef op 13 June 2003 @ 18:01:
Dat logo is echt onwijs leuk! Wat ik altijd het nadeel vind van die grote ramen is dat je ook je voeding en hdd rek enzo ziet, maar nu die geel zijn valt dat best mee!
Wat ik nog niet helemaal vat is, heb je nou de binnenkant van die kast helemaal geel gespoten of alleen de binnenkant van dat plexiraam?
euhm ???!! de binnenkant van plexiraam heb ik niet gespoten 8)7 je bedoeld waarschijnlijk hetgeen wat je normaal ziet door het raam?
ik heb gewoon eerst mn case leeg gehaald, en al het plastic eraf (voorkant dus) en dan heb ik de binnenkant in zn geheel gespoten....wel de rest ff afplakken voor de proffesionele looks :+

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 16:55
Jammer van de kleine pics, kan je de grote versies ook niet ff online zetten ? :)

(als je grotere versies hebt natuurlijk ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Sir_Killalot schreef op 14 June 2003 @ 07:01:
Jammer van de kleine pics, kan je de grote versies ook niet ff online zetten ? :)

(als je grotere versies hebt natuurlijk ;) )
AUB

pic 1 Beetje schuin ervoor ;)

pic 2 Het Totale Overzicht

pic 3 Das Donker! :Z

pic 4 Hier heb je geen bril voor nodig denk ik eej... 8)

pic 5 echt vanaf de zijkant :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 15:50:
[...]

AUB

Kijk, das beter, daar wordt je mod mooier van... :+ B)

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 06:36:
[...]

euhm ???!! de binnenkant van plexiraam heb ik niet gespoten 8)7 je bedoeld waarschijnlijk hetgeen wat je normaal ziet door het raam?
ik heb gewoon eerst mn case leeg gehaald, en al het plastic eraf (voorkant dus) en dan heb ik de binnenkant in zn geheel gespoten....wel de rest ff afplakken voor de proffesionele looks :+
aaaahh, nu is het duidelijk ;)

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 15:50:
[...]

AUB

Trust digicam ? :+

Verwijderd

Topicstarter
jip... :'( tis nie alles, maar ja..beter dan nix zeg maar...

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

erg gaaf! vooral dat fluoricerend geel valt erg goed op :9

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 23:56:
[...]

jip... :'( tis nie alles, maar ja..beter dan nix zeg maar...
Ach, je heb um gewoon iets te groot ingesteld, 1600x1200 (of 1024x768) is groot zat ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar ik kan high res: 1248x960 en low res 640x480?
dus jah....moeilijk als je geen keus hebt :) maar goed, ze moesten er grooot op, dus krijgen jullie ze grooooooot.... >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 10:05:
ja, maar ik kan high res: 1248x960 en low res 640x480?
dus jah....moeilijk als je geen keus hebt :) maar goed, ze moesten er grooot op, dus krijgen jullie ze grooooooot.... >:)
Kun je ze niet verkleinen met PSP of (gratis) met Irfanview? Irfanview verkleint foto's moeiteloos met weinig kwaliteitsverlies. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 17:31:
[...]

hehe..vet, die "blowhole" dat is een schuifje voor usb en sound (8> dus jah....zit dus geen fan achter....
Ja, nu zie ik idd dat het voor usb en sound is. Maar hoe heb je dat afgewerkt? Want dat is op de foto's niet zo duidelijk te zien.

• BruceLee
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

nice

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 13:20:
[...]

Ja, nu zie ik idd dat het voor usb en sound is. Maar hoe heb je dat afgewerkt? Want dat is op de foto's niet zo duidelijk te zien.
zit gewoon standaard in die kast.....
Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/products/housing/exp-qf50/exp_qf50_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/products/housing/exp-qf50/qf50A_black.jpg
dusss....nix afgewerkt ;)

• AMDFreak
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

moewhaa.. die window vind ik wat minder, maar die m&m vind ik echt bruut, alleen zou ik uhm zelf op een andere plek neer zetten, waar die meer opvalt..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• SLipEdd
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06-2022

SLipEdd

hoi

AMDFreak schreef op 15 June 2003 @ 23:22:
moewhaa.. die window vind ik wat minder, maar die m&m vind ik echt bruut, alleen zou ik uhm zelf op een andere plek neer zetten, waar die meer opvalt..
helemaal met je eens :)
zou het niet beter zijn om em int midden te plaatsen en ietsje groter te maken?
(net als de meeste "standaard" windows-ethes)

btw: verders ziet het er gelikt uit :9

[ Voor 6% gewijzigd door SLipEdd op 16-06-2003 00:00 ]

edwindijkstra.nl

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 22:32

DSK

boeiend...

Mooi gedaan, zeker dat spuiten binnen de kast.
De voorkant had wel ook zwart of hetzelfde geel als binnenin mogen zijn, maar toch netjes & mooi gelukt

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
AMDFreak schreef op 15 June 2003 @ 23:22:
was eigenlijk stiekem een voutje :'( naar uj maar ik B) dacht, dat je het wel beter zou zien met licht erachter ...vandaar......................................................................................

kan er evt. nog een gele m&m opzetten, en dan niet in spiegelbeeld :(

[zelfmedelijde] helaas kan je nooit eens alles goed hebben :| [/zelfmedelijde]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 22:02 . Reden: tiepvoud ]

Verwijderd

Ten eerste: gave mod, binnenkant spuiten had ik nog nooit eerder gezien :)

Die fan achterin, je hebt toch wel dat roostertje wat standaard in de kast zit weggehaald? anders word je fan enorm luidruchtig, en het is slecht voor je airflow... gewoon ff met de dremel erlangs en de hoekjes laten zitten, zodat je de fan nog weer vast kunt schroeven.

Verwijderd

had je het niet lekker goedkoop op dat boeklon kunnen doen.. dat doorzichtige kaftpapier voor boeken.. kost geen drol en je ken het zelf op maat knippen..

maarja beetje laat :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 12:39:
had je het niet lekker goedkoop op dat boeklon kunnen doen.. dat doorzichtige kaftpapier voor boeken.. kost geen drol en je ken het zelf op maat knippen..

maarja beetje laat :)
en hoe ga jij da vastmaken dan? plakt dat? kan je daarop printen?

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-11 11:48
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 13:22:
[...]

plakt dat? kan je daarop printen?
Ja, nee

[ Voor 10% gewijzigd door ajampaniki op 17-06-2003 14:51 ]

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 11:18:
Ten eerste: gave mod, binnenkant spuiten had ik nog nooit eerder gezien :)

Die fan achterin, je hebt toch wel dat roostertje wat standaard in de kast zit weggehaald? anders word je fan enorm luidruchtig, en het is slecht voor je airflow... gewoon ff met de dremel erlangs en de hoekjes laten zitten, zodat je de fan nog weer vast kunt schroeven.
dit snap ik niet helemaal (vergeef me O-) ) wordt je fan luidruchtig als er een roostertje voor zit :?

Verwijderd

no pics...

Verwijderd

dit snap ik niet helemaal (vergeef me O-) ) wordt je fan luidruchtig als er een roostertje voor zit :?
Doordat de lucht door die kleine gaatjes wordt gezogen, maakt dat inderdaad extra lawaai. Ter vergelijking: zuig eens flink met je mond helemaal open, en dan met je lippen bijna op mekaar. Je merkt het verschil wel.

Verwijderd

die uv verf is leet man...heb net ook een bus gekocht voor de binnenakant van mn eigen case...

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 18:47:
[...]

Doordat de lucht door die kleine gaatjes wordt gezogen, maakt dat inderdaad extra lawaai. Ter vergelijking: zuig eens flink met je mond helemaal open, en dan met je lippen bijna op mekaar. Je merkt het verschil wel.
okay daar heb je een punt, een fanquard is dus beter (door kleinere oppervlakte) :?
Pagina: 1