Toon posts:

Beveiligde MS Word documenten niet te openen in OpenOffice

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een MS Office document met daarop een wachtwoord. Het wachtwoord is bekend maar als ik het open in OO dan krijg ik de melding dat er een wachtwoord op zit maar mag deze niet invoeren. Iemand enig idee of dit anders kan en zo ja hoe? :?

• satyriasis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07 22:05
uhh wachtwoord er in MS Office uithalen, en dan bij open office weer een wachtwoord instellen? :? of is dit de bedoeling niet?

Verwijderd

Topicstarter
nee het is een situatie van dat de mensen op kantoor documenten maken met daarop een wachtwoord. Mensen in de buitendienst krijgen deze documenten en moeten hem openen in OO. Als het maar 1 document was had ik het voor lief genomen. Maar dit is iets wat veel vaker voorkomt.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer een idee???

Verwijderd

dat gaat je niet lukken. zolang microsoft de broncode van office weigert vrij te geven zal openoffice.org nooit helemaal compatible zijn.

ik heb wel eens een excell document gehad dat met een wachtwoord beveiligd was tegen editten maar met oo was dat gewoon te editten.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel iets duidelijker gemaakt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
De titel is idd beter zo. En wat betreft de uitleg lijkt me ook wel vrij logisch. Is dus geen oplossing voor. Helaas. Zullen we de zaken ff anders moeten regelen.
_/-\o_
Pagina: 1