Toon posts:

Partitie gemold door scandisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister starte ik mn pc op...... en windows voerde scandisk uit...
Nou alles goed..... Ging ie mn D controleren. Begon hij spontaan Mappen te verwijderen.... Toen ik in windows kwam en wat muziek wou luisteren ging dit niet.
Dus ik kijk op mn D schijf..... Krijg ik de melding: D is niet toegankelijk

Nu kan ik um wel formateren maar ik heb daar 40 GB aan films, mp3's, Utils en zooi opstaan.... Dus weet iemand of dit anders kan.....
Via Partition Magic 8.0 kan ik wel op mn D kijken maar zegt dat hier nix opstaat.
Als ik eigenschappen doe zegt windows dat mn D 0 bytes groot is :? In werkelijkheid is deze 60 GB.

De schijf is een Maxtor 60 GB 7200rp/m.
Het bestandssysteem is veranderd in RAW, zag ik in DOS.
Mn OS is WIN XP.
Kan iemand me helpen.....

Verwijderd

Je zou Getdataback kunnen proberen, op de een of andere manier heeft scandisk je FAT overschreven, als ik het goed begrijp :?

Ik vind het wel heel vreemd. Mij lijkt dat je met de standaard windows/dos tools niet veel verder komt...

Verwijderd

kijk ff in de faq. Staat een tooltje omschreven: getdataback. Heb hier zelf goede ervaring mee. Suc6

PS. Dit begrijp ik niet helemaal "Het bestandssysteem is veranderd in RAW, zag ik in DOS.
Mn OS is WIN XP" .....

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Scandisc verwijdert niet spontaan mappen!

Eerder valt te denken aan een virus of een al of niet bewuste verandering ( :) ) in je toegangsrechten tot de betreffende schijf/mappen.

Wat is de reden dat na het starten scandisc werd gestart? Onjuist afgesloten?

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ja lijkt me fout afgesloten.... Ik was niet als laatste op de pc geweest.... Mn zussie. :)
Maar ik zal die getdataback proberen,
en ik had dat via OPDRACHTPROMPT of hoe heet dat in WIN XP gezien......

In ieder geval alvast bedankt.... anders toch maar formatten he :(