Ik wil met behulp van Access een lijst met data (meervoud van datum) genereren aan de hand van twee parameters. Te weten start- en eindweek. Aan de hand van deze lijst kan ik weer waarden vinden en zoniet een 0 (nul) in de plaats ervan zetten. Nu los ik dit op door gewoon de begindatum en de einddatum te bepalen en dan in de data tabel te kijken welke data allemaal voorkomen. 99 Van de 100 keer zal iedere datum in die range terug gegeven worden, maar stel nou dat er geen data wordt ingevoerd. (Bijvoorbeeld met Kerst) dan ontbreken die data.
Nu is mijn vraag. Is het mogelijk om met Access SQL een lijst te genereren van data, ongeacht of die datum voorkomt in ea tabel? En zo ja kan iemand mij dan op weg helpen?
De database is een front-end/back-end Access MDB en ik maak geen gebruik van een Access project. Daar kunnen wel SP ingemaakt worden weet ik. Ik ben gehouden aan de situatie zoals die nu is.
Nu is mijn vraag. Is het mogelijk om met Access SQL een lijst te genereren van data, ongeacht of die datum voorkomt in ea tabel? En zo ja kan iemand mij dan op weg helpen?
De database is een front-end/back-end Access MDB en ik maak geen gebruik van een Access project. Daar kunnen wel SP ingemaakt worden weet ik. Ik ben gehouden aan de situatie zoals die nu is.