Ja het klinkt misschien erg stom, maar ik heb eigenlijk geen idee wat J2EE nou PRECIES inhoud. Ik programmeer al een heel tijdje in Java, en ik kom die term Java Enterprise heel de tijd tegen. Maar nergens kan ik een goede duidelijke beschrijving vinden van wat Java Enterprise precies inhoudt, en vooral wat je er nu eigenlijk mee kan. Het lijkt wel alsof iedereen ervan uit gaat dat als je het magic word "Enterprise" roept, alles meteen duidelijk is. Nou voor mij niet dus....
Het is wel een hot item tegenwoordig, waar je ook kijkt bij softwarehuizen, als ze niet om .NET kennis vragen dan is het wel "Allround Senior Software Engineer J2EE".
Dus, zijn er hier mensen met J2EE kennis, kun je mij dan uitleggen wat het grote verschil is met gewoon Java programmeren, en kun je me ook een voorbeeldje geven (of een paar
) van wat je er mee voor mekaar kan krijgen.
Andere vragen: wat zit er allemaal in? Services als JMS, JSP, Jini, Security, wat hoort er allemaal bij?
Is het een beetje te leren of gaat daar een hoop tijd in zitten?
Het is wel een hot item tegenwoordig, waar je ook kijkt bij softwarehuizen, als ze niet om .NET kennis vragen dan is het wel "Allround Senior Software Engineer J2EE".
Dus, zijn er hier mensen met J2EE kennis, kun je mij dan uitleggen wat het grote verschil is met gewoon Java programmeren, en kun je me ook een voorbeeldje geven (of een paar
Andere vragen: wat zit er allemaal in? Services als JMS, JSP, Jini, Security, wat hoort er allemaal bij?
Is het een beetje te leren of gaat daar een hoop tijd in zitten?