na enige tijd goed gelopen te hebben, vreet men STORE.exe nu voortaan zoveel geheugen dat heel men exchange server traag word, met het gevolg dat internet (ISA) ook zeer traag word en zelf de internet pagina`s niet meer kan vinden, ik heb 512 geheugen er in zit een XEON 2,4 gig in men server en ja er is al nieuw geheugen besteld maar betwijfel of het probleem dan opgelost is.
Ik las dat je met een preformance wizard in kan stellen tot hoever het geheugen mag gebruiken, alleen ik kan het programma`tje nergens vinden (prefwiz.exe) hij staat ook niet in men /BIN zoals staat aangegeven op de site van microsoft.
misschien ben ik het wel vergeten te installeren bij de eerste installatie?
weet iemand of dit prog. ergens te downloaden is ,en anders kan iemand mij helpen met dit probleem?.
tnxs
Ik las dat je met een preformance wizard in kan stellen tot hoever het geheugen mag gebruiken, alleen ik kan het programma`tje nergens vinden (prefwiz.exe) hij staat ook niet in men /BIN zoals staat aangegeven op de site van microsoft.
misschien ben ik het wel vergeten te installeren bij de eerste installatie?
weet iemand of dit prog. ergens te downloaden is ,en anders kan iemand mij helpen met dit probleem?.
tnxs