Hoi,
Als eerste
* TeeDee is al blij om Xdarwin en Gnome op OS X draaiend te hebben.
Ten tweede: Ik startte de Gnome FileManager op. Deze crashte. Waarom weet ik niet maar goed
Ik krijg nu de irritante melding / error:
Nu heb ik deze error door google heen gehaald en daar kwam ik eigenlijk maar 2 relevante results: deze en deze.
Zoals ik het zie, hebben deze results beiden geen antwoord gekregen.
Ik heb ook bij de fink homepage van sourceforge gekeken en dan voornamelijk in het FAQ gedeelte. Daar staat wel iets over icons, maar dan meer dat het "black icons" e.d. zijn. Daar heb ik dus geen last van.
Het lijkt me duidelijk dat het komt doordat gmc gecrashed is en dat daarom de icons "verne*kt" zijn.
Een complete reboot van het systeem heeft ook nog niet geholpen.
Verder heb ik al van alles geprobeerd in het Gnome controlcenter en alle andere soorten tools die er te vinden waren in het menu.
Dus, wie wil deze linux n00b helpen met het probleem op te lossen.
Nogmaals, het werkt allemaal wel, alleen die melding blijft constant komen.
Als eerste
* TeeDee is al blij om Xdarwin en Gnome op OS X draaiend te hebben.
Ten tweede: Ik startte de Gnome FileManager op. Deze crashte. Waarom weet ik niet maar goed
code:
1
| default set of icons not found, check your installation |
Nu heb ik deze error door google heen gehaald en daar kwam ik eigenlijk maar 2 relevante results: deze en deze.
Zoals ik het zie, hebben deze results beiden geen antwoord gekregen.
Ik heb ook bij de fink homepage van sourceforge gekeken en dan voornamelijk in het FAQ gedeelte. Daar staat wel iets over icons, maar dan meer dat het "black icons" e.d. zijn. Daar heb ik dus geen last van.
Het lijkt me duidelijk dat het komt doordat gmc gecrashed is en dat daarom de icons "verne*kt" zijn.
Een complete reboot van het systeem heeft ook nog niet geholpen.
Verder heb ik al van alles geprobeerd in het Gnome controlcenter en alle andere soorten tools die er te vinden waren in het menu.
Dus, wie wil deze linux n00b helpen met het probleem op te lossen.
Nogmaals, het werkt allemaal wel, alleen die melding blijft constant komen.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored