problemen bij maken pdf

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 06:44
Ik probeer een pdf bestand te maken van een artikel. maar alle vreemde tekens worden vervangen door vraagtekens. die vreemde tekens zijn gewoon onderdeel van times new roman, die ik via insert symbol heb ingevoegd. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, ik wordt er namelijk gek van.

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Hoe doe je die pdf maken?
1:Direct vanuit word(?) en dan printen naar pdf maker of sluit je word.
2 Start je acrobat en kies je dan: make from file?

Als je direct vanuit word werkt, zou dit goed moeten gaan....

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• Byte_Me
direct vanuit word, via print

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Vreemd, bij mij werkt dat prima...kun je een voorbeeld geven van welke tekens het fout mee gaat?

Bijv. ff een stukje van dat word doc en de pdf die het oplevert online zetten?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• Byte_Me
hmm het wordt steeds vager. word wil nu niet meer saven.

ARGHARGHGHGH :(

• Byte_Me
het gaat iig om het rondje, driehoekje en vierkantje uit times new roman. die worden vervangeen door vraagtekens. maar doordat word niet saved kan ik het niet laten zien.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Waarschijnlijk mis je wat fonts die Acrobat (?) kan gebruiken. (Wat gebruik je nu precies? Acrobat of een andere PDFwriter. En welke Word versie? ;) )

Bestand toch opslaan: probeer opslaan als.. ipv opslaan. Als ook dat niet gaat: kopieer het hele bestand naar een nieuw document (van ellende zelfs naar wordpad als je helemaal niet meer kan opslaan in Word).

Reboot en probeer het nog eens :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

je kan ook in photoshop een tekst maken en in PDF bewaren :P ;)

• Byte_Me
F_J_K schreef op 13 June 2003 @ 17:20:
Waarschijnlijk mis je wat fonts die Acrobat (?) kan gebruiken. (Wat gebruik je nu precies? Acrobat of een andere PDFwriter. En welke Word versie? ;) )

Bestand toch opslaan: probeer opslaan als.. ipv opslaan. Als ook dat niet gaat: kopieer het hele bestand naar een nieuw document (van ellende zelfs naar wordpad als je helemaal niet meer kan opslaan in Word).

Reboot en probeer het nog eens :)
word uit office 2000, acobat pdf writer. en het lukt nu half. heb wat tekentjes vervangen door griekse letters, die doen het dan weer wel (delta lijkt verdacht veel op een driehoekje, helaas is er geen letter die een vierkantje is).
Pagina: 1