Toon posts:

Trillian MSN problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb het volgende probleem wat erg irritant is.

Als ik trillian gebruik en ik kom online met MSN dan crashed hij op het moment dat ik online kom met een unhandled exception in memory blaaat en dan kan ik op OK drukken om te quitten en cancel om te "debuggen", daarna sluit hij het programma. Ik heb 't programma al talloze malen opnieuw geinstalleerd en het probleem doet zich voor op meerdere computers met verschillende os'en. Bij oudere versies van Trillian crashte hij al op het moment dat hij mijn contacts importeerde van de server, nu is dat goed gegaan en crashed hij dus als ik online kom. Het meest vreemde van alles vind ik nog dat het met trillian PRO allemaal WEL vlekkeloos gaat en gewoon perfect werkt. Maar Trillian pro kost geld en ik draai em liever legaal/

Anyone?

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
is er een .log met wat info? en heb je de laastest patch al geinstalleert?

anders fff bug reportje schrijven naar trillian.
als eens op het trillian forum gezocht trouwens? staat best veel in.

ik draai al een tijdje MSN op trillian en nooit problemen (behalve dat verbinding maken veel veeeel langer duurt dan icq bv)

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Klinkt redelijk bekend. Ik heb dit indertijd opgelost door de patch (C of D, weet ik niet meer) te draaien...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Ik gebruik het ook al heel lang. Soms krijg je ineens problemen dat je niet meer kunt connecten, en dan moet je ff updaten op www.trillian.cc