Toon posts:

[WinXP] Door firewire geen internetverbinding meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem met mijn firewirekaart. Ik heb 2x windows XP draaien een versie om te kunnen monteren en een versie om de rest te doen. Als ik de firewire kaart in het pci slot duw heb ik op de versie van XP om te monteren wel een internetverbinding via het LAN en in de "normale" XP versie niet.
Heeft iemand een idee wat dat is?
Ik krijg bij mailwasher een socket error.

vast bedankt en groetjes

Bas

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Wablief? ik volg je niet helemaal? p.s.: Wat heb je al geprobeerd? zie ook: Windows Operated Systems - Policy

[ Voor 61% gewijzigd door Illegal_Alien op 13-06-2003 11:20 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:13

pistole

Frutter

het zou kunnen dat je firewire verbinding als "netwerk verbinding" wordt gezien. Disable deze in je network connections folder.

Ik frut, dus ik epibreer

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel iets aangepast, volgende keer meteen even het OS vermelden in de titel en een duidelijke omschrijving geven van het probleem. Zie ook:
Windows Operated Systems - Policy

Wat heb je allemaal zelf al geprobeerd? Waar heb je overal al gezocht? Geef eens voorbeelden...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win XP pro dat draait 2x op mijn machine ix op de c-schijf met config voor montage en op de D-schijf draait ook win XP pro hier doe ik de dagelijkse dingen op. Ik heb gecontroleerd wat er anders stond in de netwerkinstellingen en kon allen vinden dat de versie waar ik het dagelijkse werk op doe Qos packet scheduler er extra bij heeft staan.
Hij ziet de fire wire kaart inderdaad als netwerkverbinding.
Ik heb alles al proberen te disabelen, maar dat haalde ook niets uit.

groetjes

Bas