Ik heb laatst mijn besturingsysteem overgezet op een andere hardeschijf, daarvoor heb ik een 20GB maxtor gebruikt om de image op te zetten. Het ging goed totdat ik achterkwam dat ik een verkeerde optie had gebruikt (nl disk ipv partition).
Heb toen paar keer op esc lopen drukken om het af te breken, wat niet werkt.
Toen had ik de PC maar gewoon uitgezet.
Toen ik de PC weer opstart, was die 20GB maxtor kapot ofzo... Bij fdisk en partition magic wordt ie opeens gezien als 2 HD's, eentje van 8GB en eentje die niet gelezen kon worden, kon de partities die er op staan ook niet verwijderen.
In de Bios wordt het ook weer gegeven als een 8GB hardeschijf en bij het detecten tijdens opstarten ook.
Heeft iemand dit weleens meegemaakt en kan iemand mij vertellen hoe ik deze hardeschijf kan repaperen?
Heb toen paar keer op esc lopen drukken om het af te breken, wat niet werkt.
Toen had ik de PC maar gewoon uitgezet.
Toen ik de PC weer opstart, was die 20GB maxtor kapot ofzo... Bij fdisk en partition magic wordt ie opeens gezien als 2 HD's, eentje van 8GB en eentje die niet gelezen kon worden, kon de partities die er op staan ook niet verwijderen.
In de Bios wordt het ook weer gegeven als een 8GB hardeschijf en bij het detecten tijdens opstarten ook.
Heeft iemand dit weleens meegemaakt en kan iemand mij vertellen hoe ik deze hardeschijf kan repaperen?