[CSS/JAVASCRIPT] Boel windows properties van Jscirpt -> CSS

Pagina: 1
Acties:

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Zo..topic past net :) .

Ik ben al een tijdje naar op zoek naar hoe je een windows properties van een bestaande page kan aanpassen. Een popup is makkelijk maar als je een url in een email zet b.v. wordt het iets moeilijker.

NOrmaal kan je gewoon met Jscript de volgende popup openen.

code:
1
2
3
var popup = window.open(popupURL,"Popup",'toolbar=0,location=0,
directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,
resizable=0,top=225,left=275,width=760,height=550');

Maar nu wil ik al die properties in CSS, ik weet niet of het wel mogelijk is, ik heb wel gezocht op het net maar de enige die ik kon vinden zijn:

overflow-x:hidden;
overflow-y:hidden;

Die zijn respectievelijk voor de x en y scrollbars. Ik kan nog steeds niet vinden hoe je de statusbar, toolbar, standaardknoppen, etc etc weg kan halen, heb nog geprobeerd met toolbar(s) maar het heeft niet geholpen. Raar dat ik het ook nergens kan vinden.

Heeft iemand een idee ? evt een andere mogelijkheid behalve css (maar geen asp/php ofzo) zou ook kunnen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

:? Met css?

Met CSS kan je alleen maar opmaak bepalen van je HTML elementen. Dus niet van je browser zelf.

Je kan met JavaScript niet in run-time properties van je browser aanpassen. Je moet een nieuwe venster openen met de opties die je wel / niet zichtbaar wilt hebben.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Choller
ohh ok :/

Op zich kan ik het ook met <BODY onLoad="resizeTo(760,550),scrollbars=0;">.
Daar kan ik ook de andere parameters (b.v. geen statusbar enzo) kwijt, weet iemand hoe dat moet dan ?

[ Voor 81% gewijzigd door Choller op 13-06-2003 11:03 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Choller schreef op 13 June 2003 @ 11:02:
ohh ok :/

Op zich kan ik het ook met <BODY onLoad="resizeTo(760,550),scrollbars=0;">.
Daar kan ik ook de andere parameters (b.v. geen statusbar enzo) kwijt, weet iemand hoe dat moet dan ?
Volgens mij kan dat niet :)

Nogmaals enige oplossing is een window openen en je huidige window sluiten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48

pistole

Frutter

ik begrijp dat het om een url in een e-mail gaat. Je kan ervoor kiezen een HTML mail te maken; daarin kan je ook via Javascript een window openen.

Alleen voor de niet-html-email-lezers zul je er een non-html versie bij moeten stoppen.

Ik frut, dus ik epibreer

• Choller
O.K.

thanx for the answers :)
Pagina: 1