Mijn vriendin werd gisteren gebeld door iemand met het 06nummer [weggehaald wegens schending van privacy] maar ze wist niet wie het was. Ik kende m ook niet. Als ze werd gebeld en opnam hing die persoon meteen op. Dus ik bel naar dat nu nummer maar hij nam niet op. Toen werd ik terug gebeld door dat nummer en ook bij mij hing ie meteen weer op. Ik heb zn voicemail gehoord en het is wel een man maar hij zegt zn naam niet maar ik heb m later toen ik belde en hij opnam heel even gesproken hij vroeg hoe ik heete en ik hoorde allemaal getik op de achtergrond daarna kregen mn vriendin en ik allebei een sms met "bel me even terug op [zie reden hierboven]". Als ik dat nummer met de gewone telefoon bel dan krijg ik te horen dat het nummer niet bestaat. Kan dit niet zon gozer zijn die probeert via jou abo te bellen? Ik heb wel een abo dus ik bel maar niet naar dat nummer met mn mobi... Weet iemand hier misschien iets meer van???
Nee denk het niet...Op zondag 26 november 2000 04:03 schreef HlpDsK het volgende:
Volgens mij zit iemand je gewoon te k*tten.
Verwijderd
Best lullig dat je zijn nummer ook vermeldt, wil je dat ik ga bellen ofzo?
Haal hem ff weg, jij wilt je nummer toch ook niet online?
Haal hem ff weg, jij wilt je nummer toch ook niet online?
Verwijderd
Ik vind het maar eng allemaal. Beetje Scream scenario. Laat je vriendin maar niet alleen meer babysitten en vooral niet in het donker de achtertuin inlopen.....
Hij heeft serieus ongeveer 20(!) keer gebeld naar mn vriendin. belt en hangt dan weer meteen op... Met de swing 200 kan je toch ook nummers blokken ofniet?
Pagina: 1