Het gaat om een PC die als gateway dient, een IBM 300PL met een PII/400 processor.
Sinds een tijdje heb ik er het volgende probleem mee:
Als hij opstart, dan doet de standaard ventilator het even maar stopt dan.
Na een tijdje (als ik er niet een gewone huis/tuin/keuken ventilator op zet met de behuizing open tenminste) komen de blauwe schermen, zoals te verwachten is.
Als oplossing heb ik de lamellen cooler eraf gehaald en een cooler met ventilator erop gemonteerd: zelfde beeld, koelt een halve minuut en stopt er dan mee.
Ik heb de bios al nagekeken, vooral in de APCI en APM instellingen maar vond niets in de richting van ventilatoren.
Is dit een moederbord probleem of moet ik het in de W98SE operating software zoeken?
Sinds een tijdje heb ik er het volgende probleem mee:
Als hij opstart, dan doet de standaard ventilator het even maar stopt dan.
Na een tijdje (als ik er niet een gewone huis/tuin/keuken ventilator op zet met de behuizing open tenminste) komen de blauwe schermen, zoals te verwachten is.
Als oplossing heb ik de lamellen cooler eraf gehaald en een cooler met ventilator erop gemonteerd: zelfde beeld, koelt een halve minuut en stopt er dan mee.
Ik heb de bios al nagekeken, vooral in de APCI en APM instellingen maar vond niets in de richting van ventilatoren.