[MRTG]N00b vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 21:56

Xtremelead

powered by E-MU

Topicstarter
Aangezien ik nergens een "normale" handleiding voor MRTG kan vinden (normaal=wat normale mensen (zoals ik) zonder programmeerkennis (uiteraard wil ik leren) kunnen begrijpen), vraag ik het hier maar.
Als ik cfgmaker gebruik in W2k krijg ik netjes de grafieken van alle netwerkkaarten in mijn systeem/andere systemen (1) in het netwerk. Nu wil ik dus nieuwe grafieken toevoegen, bv cpu/hdd/ftp enz.
Wat ik niet begrijp is de Communities. Wat moet hier opgegeven worden? Overal lees ik wachtwoord :? De cfgmaker maakt xxxx:public"ipadres aan. Wat is dat xxx??? Als ik in Getif een instance voor de cpu opzoek en deze invul (bij Target dus), zie ik even wperl.exe in taskmanager verschijnen en verdwijnt dan direct weer (ja, ik heb RunAsDaemon aanstaan). Html pagina's zijn niet gemaakt. Als ik de xxxx invul die de cfgmaker heeft aangemaakt, dan wordt er wel een pagina aangemaakt, maar die info klopt natuurlijk (??) niet. Ik heb voorbeelden rechtstreeks van de mrtg site gehaald en naar mijn ipadressen gewijzigd. Dit werkt dus voor geen meter.... :(
Wat doe ik fout? Of vergeet ik iets?

1) Niet alle systemen, aangezien cfgmaker voor sommige machines dezelfde xxxx aanmaakt :?

[ Voor 5% gewijzigd door Xtremelead op 13-06-2003 11:07 ]

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 21:56

Xtremelead