P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Er zijn genoeg topics overgeweest, gewoon openschroeven ledje eraf solderen en andere eraan. Niet zo moeilijk. Ik heb dit topic iig wel gemeld, ff kijken wat de modjes ervan vinden
Nee zo makkelijk is het niet. Want deze muis bestaat van binnen uit 2 verdiepingen. Het gaat mij niet om het ledje erop solderen da kan ik wel. Maar het is de truuk om alles los te krijgen zonder het kapot te maken.!!!
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Ik ben bang dat we je er zo dan toch niet echt mee kunnen helpen, de echte tweaker schroeft de boel gewoon open en kloot wel een beetje aan. Als je het heel voorzichtig doet maak je echt niet zomaar iets kapot hoormark10123 schreef op 13 June 2003 @ 09:56:
Nee zo makkelijk is het niet. Want deze muis bestaat van binnen uit 2 verdiepingen. Het gaat mij niet om het ledje erop solderen da kan ik wel. Maar het is de truuk om alles los te krijgen zonder het kapot te maken.!!!
Verwijderd
openschroeven en kijken hoe het vastzit toch?mark10123 schreef op 13 juni 2003 @ 09:56:
't zit of met schroefjes, of clipjes, of soldeer vast
Gewoon voorzichtig loshalen, ff de tijd voor nemen. Meestal zitten de schroefjes onder de glij-pads of stickertjes aan de onderkant. En nooit veel kracht zetten als 'ie niet goed loskomt, dan heb je ineens afgebroken lipjes en rondvliegende onderdelen...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()