Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Handleiding Trust Mouse

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Hey Tweakers

Ik heb nu pas mijn blauwe ledjes binnegekregen van een IA op Laupro. Nou wil ik mijn muis gaan modden door daar een blauw ledje in te modden.

Toen ik me net een dag had aangemeld op Got heb ik een handleiding zien staan over hoe je een Blauw ledje in je Muis mod. Het type muis is een Trust Mouse Wireless Optical.

Ik heb op de search al honderden (oke mischien wat overdreven) combinaties van woorden gebprobeerd om die handleiding te vinden. Maar het lukt me niet. Weet iemand daarom mischien nog hoe dat topic heete?????

Alvast bedankt Mark10123

En oohhh ja ,het is niet echt een handleiding het is meer een uitleg topic en daar zitten dan allemaal foto's bij hoe je die muis moet modden. Maar het kan ook goed zijn dat Hij niet hetzelfde merk had ,maar dat hij bijvoorbeeld Sweex had.

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Er zijn genoeg topics overgeweest, gewoon openschroeven ledje eraf solderen en andere eraan. Niet zo moeilijk. Ik heb dit topic iig wel gemeld, ff kijken wat de modjes ervan vinden ;)

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Nee zo makkelijk is het niet. Want deze muis bestaat van binnen uit 2 verdiepingen. Het gaat mij niet om het ledje erop solderen da kan ik wel. Maar het is de truuk om alles los te krijgen zonder het kapot te maken.!!!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
mark10123 schreef op 13 June 2003 @ 09:56:
Nee zo makkelijk is het niet. Want deze muis bestaat van binnen uit 2 verdiepingen. Het gaat mij niet om het ledje erop solderen da kan ik wel. Maar het is de truuk om alles los te krijgen zonder het kapot te maken.!!!
Ik ben bang dat we je er zo dan toch niet echt mee kunnen helpen, de echte tweaker schroeft de boel gewoon open en kloot wel een beetje aan. Als je het heel voorzichtig doet maak je echt niet zomaar iets kapot hoor :) .

Verwijderd

mark10123 schreef op 13 juni 2003 @ 09:56:
openschroeven en kijken hoe het vastzit toch?
't zit of met schroefjes, of clipjes, of soldeer vast

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Gewoon voorzichtig loshalen, ff de tijd voor nemen. Meestal zitten de schroefjes onder de glij-pads of stickertjes aan de onderkant. En nooit veel kracht zetten als 'ie niet goed loskomt, dan heb je ineens afgebroken lipjes en rondvliegende onderdelen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.