Toon posts:

MS SQL server & Web applicatie

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet een webapplicatie maken die gegevens uit een ms sql server moet halen en weg kunnen schrijven. Ik heb echter geen idee hoe/wat/waar ik moet beginnen. Als iemand mij ene beetje op weg zou willen helpen graag! Welke technieken(php/jsp/asp/javascript) kan ik het beste gebruiken(ik ben eigenlijk een java programmeur de rest weet ik niks vanaf :-( ) Als iemand een pagina heeft of gewoon info please help me op weg.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Tja.... Dit topic is gewoon een beetje te vaag. (Welkom op GoT trouwens :) )

Er zijn meerdere technieken die je kunt gebruiken om een webapplicatie te maken: JSP, ASP.NET, PHP, .... Al deze technologieën laten je toe om te communiceren met een databank.

Het beste is dat je zelf eens nagaat welke technieken er allemaal bestaan, en welke er het best bij jou past.
Dit topic is echter veel te vaag wil er hier een goede discussie uit voortvloeien. Dit zal gewoon verzanden in een topic waar iedereen jou die techniek aanraadt waar hij het bekendst mee is of dat hij het beste vind. Niet echt nuttig dus.

Ga dus eens op zoek, zoek uit wat er voor jouw situatie het beste is en ga aan de slag. Als je dan later (specifiekere) problemen hebt, kan je altijd terugkomen natuurlijk.

Succes. ;)

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.