Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus aan het twijfelen tussen deze 2 telefoons.
Ik heb allebei de draadjes hier eens doorgelezen en ik en er nog niet helemaal uit.
Allebei de telefoons hebben zo zn voor en na delen. Maar wat ik me af vraag is wat ik volgens jullie het beste kan doen.
Hoe zit het met de stabiliteit van de beide telefoons?
De foto kwaliteit?
Is er veel freeware beschikbaar voor de beide platform? Hoe zit het met de ondersteuning daarvan. Wat ik bijvoorbeeld gevonden heb is dat niet alle java aps altijd even goed werken op de verschillende telefoons.
Zijn er nog grote verschillen waar ik rekening mee moet houden?
Vooral het gprssen vind ik belangrijk, dus wappen en beetje msnnen enzo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 08:40 ]

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het 2 verschillende telefoons. De p800 is echt een PDA en GSM in 1, de T610 heeft wel wat agenda mogelijkheden, maar niet erg uitgebreid.

De vraag is hoeveel waarde je hecht aan die PDA eigenschappen. Als je daar niét veel waarde aan hecht, lijkt me de T610 het overwegen zeker waard. De Fotokwaliteit van de T610 stelt overigens erg weinig voor. Java apps weet ik niet, hoe het daarmee zit. GPRS wordt volgens mij op beiden hetzelfde ondersteund.

Ik vind persoonlijk de T610 een hele mooie telefoon, maar dit vooral omdat ik al een PDA heb voor agenda zaken ed. Als je die niét hebt, maar toch wel wat wilt organisen ed op zo'n ding, dan zul je voor de P800 moeten gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Koen Roumen schreef op 13 June 2003 @ 08:50:
Persoonlijk vind ik het 2 verschillende telefoons. De p800 is echt een PDA en GSM in 1, de T610 heeft wel wat agenda mogelijkheden, maar niet erg uitgebreid.

De vraag is hoeveel waarde je hecht aan die PDA eigenschappen. Als je daar niét veel waarde aan hecht, lijkt me de T610 het overwegen zeker waard. De Fotokwaliteit van de T610 stelt overigens erg weinig voor. Java apps weet ik niet, hoe het daarmee zit. GPRS wordt volgens mij op beiden hetzelfde ondersteund.

Ik vind persoonlijk de T610 een hele mooie telefoon, maar dit vooral omdat ik al een PDA heb voor agenda zaken ed. Als je die niét hebt, maar toch wel wat wilt organisen ed op zo'n ding, dan zul je voor de P800 moeten gaan.
Het gaat over de SPV ipv de P800, maar het idee is hetzelfde. De SPV heeft van een pda als gsm wel wat weg. En de t610 heeft ook weer een paar functies zoals die. Op zich heeft de SPV wel de features die ik graag wil. Namelijk mogelijkheid tot hoge opslagcap. mp3 afspelen, filmpjes enzo. En msnnen. Maar wat ik me dan af vraag is. Hoe goed werkt dat nou echt? Want ik neig meer naar de SPV maar er zijn een paar nadelen die ik toch liever eerst uitgezocht heb. Bijvoorbeeld dat hij langzaam zou zijn of dat de mp3´s zouden stotteren.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:51
P800 ?? Hij heeft toch over de SPV ?

Ik heb de SPV en de synchronisatie tussen outlook en en de telefoon werkt fantastisch. Ook de feel van de SPV is heerlijk niet dat plastieke van ***** alles bij elkaar een heerlijke telefoon die je helemaal aan kan passen zolas jij het wil..

En hij is niet traag als je er maar voor zorgt dat je niet alle programma`s open laat staan.

En stotteren tijdens mp3`s nooit wat van gemerkt. Maar ik zou zeggen kijk even hier:

[rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 2][/rml]

Heel uitgebreid topic over de SPV

[ Voor 35% gewijzigd door tspawn op 13-06-2003 09:11 ]

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Oh sorry, ik ben er nog niet helemaal bij met m'n hoofd vannochtend. ;)

Tja om dat écht goed te kunnen beoordelen moet je 'm eigenlijk een keer met eigen ogen zien. Mensen kunnen je nog zoveel vertellen, maar om echt te zien hoe snel die is, of hoe traag, dat is niet uit te leggen, dat moet je zien en voelen. Maar ik neem aan dat niemand in je omgeving al zo'n ding heeft? Want dat maakt 't weer wat lastiger natuurlijk, je kan moeilijk de winkel binnenlopen om te zeggen 'druk er even een MP3'tje op en laat maar horen'.

Maar zeker is; als je MP3 en filmpjes wél belangrijk vindt, valt de T610 gewoon af.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die 1 van de 2 telefoons hebben en er echte nadelen van kunnen noemen?
Want ik heb gemerkt dat dat per persoon verschilt maar ik neem aan dat een echt probleem toch wel door iedereen opgemerkt wordt?

"Maar zeker is; als je MP3 en filmpjes wél belangrijk vindt, valt de T610 gewoon af."
Ja dat is waar, maar het is geen pre. Ik zou het wel graag hebben maar als het neit kan dan kan het gewoon nog niet. En dan ga ik liever voor een wat compactere telefoon zoals de T610. Als het gewoon perfect werkt op de SPV dan kan het dus wel en zou ik eerder voor die gaan. Maar ik wil niet vban die halve features die leuk op de doos staan.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 09:09 ]

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wanneer je wilt wappen, msn'en en foto's maken (en eventueel mp3 wilt luisteren en filmpjes wilt kunnen zien), valt de t610 gewoon af. Die heeft maar 2mb intern geheugen, en aanzienlijk minder software beschikbaar.
De mogelijkheden van de SPV (die bijvoorbeeld ook powerpoint etc. aankan) zijn eigenlijk niet te vergelijken met die van de T610 (wat meer een gsm met leuke extra's is).

-edit-
Ander punt is natuurlijk wel dat bij de SE de camera geïntegreerd is, en bij de SPV een los ding is.

[ Voor 15% gewijzigd door epoman op 13-06-2003 12:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
epoman schreef op 13 June 2003 @ 12:42:
Wanneer je wilt wappen, msn'en en foto's maken (en eventueel mp3 wilt luisteren en filmpjes wilt kunnen zien), valt de t610 gewoon af. Die heeft maar 2mb intern geheugen, en aanzienlijk minder software beschikbaar.
De mogelijkheden van de SPV (die bijvoorbeeld ook powerpoint etc. aankan) zijn eigenlijk niet te vergelijken met die van de T610 (wat meer een gsm met leuke extra's is).

-edit-
Ander punt is natuurlijk wel dat bij de SE de camera geïntegreerd is, en bij de SPV een los ding is.
Idd dat realiseer ik me ook alleen de features van de SPV zijn perfect voor mij alleen ik heb liever de T610 als die features van de SPV maar half werken. Dan wordt mn volgende foon wel zoiets als de SPV. En dat wil ik dus graag weten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 15:12 ]

Verwijderd

Hoe zit het met de synchronisatie tussen outlook en de T610? Is dat wat?

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 11:36:
Hoe zit het met de synchronisatie tussen outlook en de T610? Is dat wat?
Bij mij wil het niet werken met de megeleverde software, via Bluetooth.
Ik ga nog ff de software van de t69m downloaden, want volgens een vriend van mij werkt het daarmee wel.
(post het resultaat zometeen)

Hmz kan het niet vinden op die site, ik vraag wel weer aan hem als ie is online is.

[ Voor 11% gewijzigd door _WgV_ op 18-08-2003 13:03 ]

#StopBurningStuff

Pagina: 1