Toon posts:

ActiveMovieWindow uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk onder Windows 2000 Pro om de voorbeeldweergave van filmbestanden (ActiveMovieWindow) uit te schakelen?

Ik weet dat je onder map-opties klassieke weergave kunt inschakelen ipv web inhoud. Maar is het mogelijk om in de webinhoud weergave die voorbeeldfunctie uit te schakelen?

Ik vraag het, omdat door ActiveMovieWindow, explorer systematisch crashed....

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Onder Windows XP zit er in de knoppenbalk een keuzemenuutje waar je kunt kiezen in wat voor stijl je de pictogrammen wilt zien (dus of voorbeeldje, of klein picto of groot e.d.)

Edit: weet dus niet hoe dat in 2000 zit. Misschien met Rechtermuisknop in zo'n map > Beeld ?

[ Voor 22% gewijzigd door yohan op 13-06-2003 03:28 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:20
En als het bovenstaande de oplossing is moet je dit natuurlijk wel toepassen voor alle mappen en dat kan bij het menu mapopties

Strava

Verwijderd

Topicstarter
De keuzemenu die je beschrijft voor de stijl van je files, is ook in W2K aanwezig maar dat staat los van de beschrijving van het bestand aan de linkerkant waarin die ActiveMovieWindow verschijnt (en het probleem is).
Thx maar daar krijg ik die ActiveMovieWindow nie mee weg.... :'(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ Win2k] ActiveMovieWindow uitschakelen *[/rml]
Je mag dit topic best een schopje geven hoor ;).

Dit topic is gesloten.