[Mirc] warscript maken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik wil voor me channel een warscript maken dat het doet op de volgende commands:
!addme
!delme
!dag
!tijd
!map

hierna verandert het topic

de eerste 2 lukte wel maar de rest niet, wie kan me helpen

voorbeeld:
on 1:TEXT:!addme:#channel:{ if ($nick isop $chan) && (!$istok(%anicks,$nick,32)) { set %anicks %anicks $nick | lotopic $newchan } }

het stamt af van een counter-strike gather script, als iemand die heeft kan die me dat dan mailen?

alvast bedankt

Verwijderd

Op google heb ik hem gezien....

Wat wil je in hemelsnaam met dit script bereiken?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 12:09 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
dag en tijd zijn simpel, en wat je met map bedoeld is me niet helemaal duidelijk

verder is het een script request dus ik vrees voor je dat er een slotje op komt

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Helpen de scripts af te maken OK, maar dan wel met een eigen beginnetje en dat lijkt me toch wel te doen met datum en tijd terwijl ik zo zonder uitleg geen idee heb wat je met map wilt doen :o (CS maps tonen? Maar ik begrijp als niet-CSer dat dat al staat in je counter-strike gather script? Zo zijn er ook al wel scirpts te vinden die tijd of datum laten zien) .

Maar zie verder de reacties hierboven vwb. dat die scripts toch wel te vinden zijn en dat 'mail mij even een script' niet echt de bedoeling is van een forum ;)

Dus ik zou zeggen: geef even beginnetjes in een nieuw topic en er zijn vast mensen die je kunnen helpen je IRC scripts af te maken aangenomen dat het war in war script hier slaat op CS en geen vervelendere zaken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.