Toon posts:

Radeon 9200 pro of 9500 ??

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik twijfel welke videokaart ik moet kopen de Radeon 9200 Pro of de 9500...

Ik heb een overzocht gezien van de 2 kaarten maar de geheugensnelheden zijn allemaal hetzelfde < RAMDAC / INTERFACE / GEHEUGEN >

Wie heeft een advies voor me ??

Greetz

Verwijderd

ik denk dat je in elk geval beter voor de 9500 kan gaan, die is standaard al sneller en bovendien kan je ook nog proberen door middel van een softwarehack om van je 9500 een 9500 pro te maken, geen garantie, maar ja mislukt het dan is er nog niets aan de hand.

ALs de 9500 nog voor rond de 139 euro te krijgen is, zoals dat het geval was bij Mycom, dan is het helemaal een No-brainer.

Verwijderd

Topicstarter
Dus je bedoelt hiermee dat hij niet echt duur is die R 9500 voor de prestaties van de kaart ??

Thnx

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

De 9500 is juist zeer goedkoop voor z'n prestaties :Y)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
dual-zip schreef op 13 June 2003 @ 00:55:
De 9500 is juist zeer goedkoop voor z'n prestaties :Y)
Krijg ik niet problemen met spellen omdat ATI zeggen ze vaak slecht drivers maakt ??

Verwijderd

yep dat bedoel ik inderdaad, de 9500 is ongeveer de beste bang for buck die er is, al helemaal als je de kaart zou overclocken, hij is namelijk niet gelocked.dan heb je voor dat geld een superkaart.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 00:58:
yep dat bedoel ik inderdaad, de 9500 is ongeveer de beste bang for buck die er is, al helemaal als je de kaart zou overclocken, hij is namelijk niet gelocked.dan heb je voor dat geld een superkaart.
Ik wil hem niet overclocken alleen zo standaard laten als hij is... Dus toch doen dan voor 139 bij Mycom ?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:49

Shunt

Boe

ok kijk als je nu ook even de moeite had gekomen om de stikys in dit sub fora even door te nemen :
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
en :
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)
dan kan je zelf al een hoop doen
dit soort topics zijn hier op got nu eenmaal niet gewenst
ook raad ik je aan om deze :
De Algemene Voorwaarden.
eens goed door te nemen ;)

dit soort topics is noemen wij hier een handje vasthoud topic
als je hier op got komt verwachten wij dat jij zelf gaat onderzoeken
en de faq's raad pleegt
zoekt en zoekt tot je echt zeker weet dat je er niet uit komt en dan kan je altijd nog hier te recht ;)
want got is eigenlijk niets meer dan een mesage board om ervaringen uit te wisselen
geen helpdesk :>

[ Voor 31% gewijzigd door Shunt op 13-06-2003 01:05 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 00:58:
[...]

Krijg ik niet problemen met spellen omdat ATI zeggen ze vaak slecht drivers maakt ??
Ga er maar vanuit dat 'ze' het fout hebben. Sommige mensen halen telkens dingen uit het verleden terug. Het schijnt dat de drivers vroeger slecht waren, tegenwoordig niet meer. Heb zelf een 9500 Pro :Y)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
dual-zip schreef op 13 June 2003 @ 01:17:
[...]

Ga er maar vanuit dat 'ze' het fout hebben. Sommige mensen halen telkens dingen uit het verleden terug. Het schijnt dat de drivers vroeger slecht waren, tegenwoordig niet meer. Heb zelf een 9500 Pro :Y)
oke is goed.. thnx

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem toch de Radeon 9999!!!!!!111 :9

Nah, kijk eens in de FAQ van dit subforum welke videokaart je het beste kunt nemen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.