Kan server heel vaak niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 22:57
Ik heb nu al geruime tijd enorm veel last van errors van tweakers.net, het gaat om het "The page cannot be displayed" error.
Deze heb ik echt vele malen vaker dan op andere sites en ik hoop graag dat iemand mij hiermee kan helpen, want het is erg irritant als je op GoT zit te posten en je krijgt deze error waardoor je reactie verdwijnt. Ik heb het dus zowel op de FP als op GoT en ik heb het met Internet Explorer, XP sp1.

[ Voor 4% gewijzigd door The System op 12-06-2003 23:55 ]

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Misschien heb je hier iets aan, er was een paar dagen geleden nog een topic over in LA. :)
[rml][ GOT] Veel 404's bij GOT[/rml]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

The System schreef op 12 June 2003 @ 23:54:
Hey,

Ik heb nu al geruime tijd enorm veel last van errors van tweakers.net, het gaat om het "The page cannot be displayed" error. Deze heb ik echt vele malen vaker dan op andere sites en ik hoop graag dat iemand mij hiermee kan helpen, want het is erg irritant als je op GoT zit te posten en je krijgt deze error waardoor je reactie verdwijnt. Ik heb het dus zowel op de FP als op GoT en ik heb het met Internet Explorer.
Daar heb ik ook al een tijdje last van. Voordat ik dus een bericht post gaat eerst de combi ctrl-c in werking :P Gewoon even F5 en het is weer voorbij. Hoe het komt weet ik niet.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-02 12:22
Ik kreeg net zelfs MSN Search: De pagina Tweakers.net die u probeerde op te vragen is niet gevonden. Wilt u naar één van vergelijkbare pagina's gaan?

Tweakers.net
Gathering of Tweakers

8)7

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Yohan schreef op 12 June 2003 @ 23:58:
Ik kreeg net zelfs MSN Search: De pagina Tweakers.net die u probeerde op te vragen is niet gevonden. Wilt u naar één van vergelijkbare pagina's gaan?

Tweakers.net
Gathering of Tweakers

8)7
jah had ik ook d8 dat het aan me netwerk handel lag.. maar eigenlijk als ik terug denk heb ik het alleen bij tweakers.net en gathering.tweakers.net

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2025

PJKs

Young, Free and Single

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 23:56:
[...]

Daar heb ik ook al een tijdje last van. Voordat ik dus een bericht post gaat eerst de combi ctrl-c in werking :P Gewoon even F5 en het is weer voorbij. Hoe het komt weet ik niet.
Same here, maar je zal maar net je vers ingetypte verhaal kwijt zijn. Met een 'back' ben je d'r niet.

ja, graag!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-02 12:22
Voor de zekerheid doe ik ff CONTROL-INSERT (copy) voordat ik op Post klik...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• The System
in de periode tussen het starten van deze topic en nu heb ik het al 2x gehad... :(
Helaas ben ik altijd te lui om het over te typen dus post ik het meestal maar niet..

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welke internetprovider heb je?

• The System
Chello

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Nu ik het zo lees: ik had er net ook problemen mee: binnen een halve seconde had ik al 'page cannot be displayed', een F5 (geen ctrl-F5) later deed hij het weer.

XS4All-basic-ADSL, W98SE met alles wat er met WindowsUpdate te vinden is.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• The System
Komt er nog een reactie van de crew of moeten we ons er maar bij neerleggen dat verbinding brak is ? :'(

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jij bent de enige op het moment die hierover klaagt, en dan kan ik alleen maar concluderen dat het aan je verbinding ligt. Heb je eens een andere browser geprobeerd dan alleen Internet Explorer :?.

• ZuBat
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-03-2022

ZuBat

Huh?

Dit is de vierde maal dat ik dit bericht type iedere keer krijg ik de melding "Page can not be displayed" :( :( als ik het knopje "bekijk bericht" (mis)(ge)bruik!! ;(

IK zelf heb de laatste tijd ook regelmatig last van dit fenomeen. Vanmiddag rond 16.00 u ook. Om te controleren of het niet aan ons bedrijfsnet werk lag heb ik in een twede brouservenster een willekeurig andere pagina opgeroepen en dit ging zonder morren.
Op de statistieken pagina's is er trouwens niets van terug te vinden dus lijkt het mij geen algemeen probleem. Het valt alleen op dat het wat vaker gebeurt dan voorheen :?

Nu ga ik deze pagina direct versturen zonder eerst te bekijken, je weet maar nooit! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door ZuBat op 15-06-2003 18:29 . Reden: Typo's ]

help :?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:36

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb dit probleem ook vaak, vooral op GoT. Heb ik net een uitgebreide reply ingetikt, klik ik op Send en ja hoor, een 404... :(

Andere sites heb ik echt nooit problemen, het is puur t.net/GoT...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wildfire schreef op 18 juni 2003 @ 01:29:
Ik heb dit probleem ook vaak, vooral op GoT. Heb ik net een uitgebreide reply ingetikt, klik ik op Send en ja hoor, een 404... :(

Andere sites heb ik echt nooit problemen, het is puur t.net/GoT...
Wat nu het vreemde is:
Je krijgt de 404, en als je naar je posthistory gaat, staat de post er wel tussen.
Na de F5 ga je terug naar de forumlijst, daar kan je dan op je naam klikken, en dan kan je zien dat je in dat topic toch iets gepost hebt.

-edit-
:X dit gaat over het forum, niet de FP

Net had ik iemand die ik naar mijn gallery stuurde alleen maar een banner, na een F5 deed de gallery het wel goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Resistor op 18-06-2003 11:24 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
tja.. zelf heb ik erg weinig last van de ''404'' (welke je dus echt niet krijgt, maar dat terzijde).

Ik kan er heel weinig mee, het is erg moeilijk te debuggen.. namelijk, wat gaat er precies mis? welke van de xx hops inde route blokeert het request? is het de client, of is het de loadbalancer of toch de webserver, of de router van true, de ams-ix die glitched etc..
Op dit moment ben ik geneigt de loadbalancer de schuld te geven, omdat men het niet bij andere websites heeft en wel bij de onze, en zoveel loadbalancers worden er in NL niet gebruikt.

Als iemand ideeën heeft dan hoor ik het graag, want zelf kan ik op het moment niet bedenken hoe ik dit kan debuggen aangezien ik er vrijwel geen last van heb (1 op de 100 pageviews gaat het fout ongeveer) en andere mensen alleen een IE error zien maar verder wel kunnen pingen, tracen en na een f5 ook verder kunnen surven..

Overigens is het niet nodig om de error nog een keer te herhalen, of te melden dat je er ook last van hebt zonder iets bij te dragen zoals een post van 'heb ik ook last van.'.

[ Voor 11% gewijzigd door Kees op 18-06-2003 11:54 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1