[kerio pfw] geen admin toegang?

Pagina: 1
Acties:

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 20:50
Ik heb sinds kort kerio personal firewall (onder wink2k sp3) draaien. Ik heb hem geïnstalleerd, en had toen in de tray een icoontje waarmee ik in de admin sectie kon komen, om toegang te geven en af te wijzen enzovoort.

Nu na een reboot is dat tray-icoontje er niet meer. Als ik naar de processes kijk zie ik hem daar echter wel draaien, maar ik kan het niet stoppen / killen. Ook kan ik niet in de admin sectie van PFW komen, want nu moet ik daarvoor ineens een password ingeven, wat ik nooit gedefieerd heb, nadrukkelijk niet zelfs. :S

Dus nu is de vraag: hoe kom ik erin en krijg ik dat icoontje terug, óf hoe kill en deïnstalleer ik het ding?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

safe mode geprobeerd om te uninstallen ?

Iperf

• WhiskyPhreak
das idd waar ik nu aan zit te denken ja... Ik heb nog geprobeerd om de service te stoppen, maar dat wilde ook niet (hij is er iig al meer dan 10 minuten mee bezig...)

Ok, dat is gelukt, ik ben nu bezig met pfw 4 beta3 te installen en hoop maar dat dat beter werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door WhiskyPhreak op 13-06-2003 00:01 ]

• WhiskyPhreak
Ik heb t gehad met kerio onder deze installatie van windows. Als ik een keer een nieuwe install doe zie ik wel, maar nu ben ik gewoon terug bij zonealarm.