Ben al wat engelse forums afgeweest dus ik houd dit engels als jullie t niet erg vinden, hoef ik t niet over te typen. Hoop dat iemand me kan helpen.
Engels vervangen door NL vertaling een paar posts lager...
Mijn computer hangt zich in games, soms pas na 10 minuten, en soms pas na een uur. Of het nu de pure warmte is, of de videokaart, dat weet ik niet. Ik heb al veel dingen geprobeerd, maar het helpt niet. Het Wazige eraan is dat ik idt eerst niet had, alleen sinds een paar weken (misschien heeft dat wat met de stijgende buiten temperatuuren te maken). Nu eerst wat systeem gegevens.
Specs:
2 x 256 MB DDR 3200 (dual channel) [Merk Onbekend]
Asus A7N8X Motherboard
3DClub ATI Radeon 9700 PRO
AMD XP 2600+
Enermax 450 Watt.
De temperatuur is op het moment:
CPU: 43C/109F
MB: 27C/80F
En in spellen hangt ie zich gewoon.
Wat ik al heb geprobeerd:
Meer stroom op AGP slot.
BIOS update.
Update van Nforce drivers/Ati Drivers.
Heb de verscheidene BIOS settings die met AGP hadden te maken proberen te veranderen.
Mijn gevoel zegt dat he de videokaart is die simpelweg te warm word, de hete lucht stijgt direct op naar de CPU, maar ik ben daar niet zeker van. Misschien moet ik wel van die 'grote-reet' videokaart koelers gaan kopen ofzo..
Misschien weet iemand hier meer (en zeikt NIET over de taal
), want ik weet t ook niet meer.
Alvast bedankt
Engels vervangen door NL vertaling een paar posts lager...
Mijn computer hangt zich in games, soms pas na 10 minuten, en soms pas na een uur. Of het nu de pure warmte is, of de videokaart, dat weet ik niet. Ik heb al veel dingen geprobeerd, maar het helpt niet. Het Wazige eraan is dat ik idt eerst niet had, alleen sinds een paar weken (misschien heeft dat wat met de stijgende buiten temperatuuren te maken). Nu eerst wat systeem gegevens.
Specs:
2 x 256 MB DDR 3200 (dual channel) [Merk Onbekend]
Asus A7N8X Motherboard
3DClub ATI Radeon 9700 PRO
AMD XP 2600+
Enermax 450 Watt.
De temperatuur is op het moment:
CPU: 43C/109F
MB: 27C/80F
En in spellen hangt ie zich gewoon.
Wat ik al heb geprobeerd:
Meer stroom op AGP slot.
BIOS update.
Update van Nforce drivers/Ati Drivers.
Heb de verscheidene BIOS settings die met AGP hadden te maken proberen te veranderen.
Mijn gevoel zegt dat he de videokaart is die simpelweg te warm word, de hete lucht stijgt direct op naar de CPU, maar ik ben daar niet zeker van. Misschien moet ik wel van die 'grote-reet' videokaart koelers gaan kopen ofzo..
Misschien weet iemand hier meer (en zeikt NIET over de taal
Alvast bedankt
[ Voor 47% gewijzigd door Mentalist op 12-06-2003 23:46 ]