Home Cinema Test ?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 23:28
Heb een nieuwe home cinema.......breedbeeld TV (B & O) en JVC Home Cinema Set met DVD + tuner + 5.1 geluid.
Ben op zoek naar films om het systeem te testen.
Dingen als 'Speed ofzo' ........ of wat raden jullie aan om een homecinema te testen ??

(band of brothers maybe ?)

To Tweak Or Not To Tweak

Verwijderd

the rock is zalig, vooral wanneer die racketten voorbij vliegen, die gaan gewoon dwars door je lijf :)

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

The Gladiator. DTS en alles. Geweldig gewoon.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 17:33

JT

VETAK y0

Als je ff searched dan vind je nog wel wat :) Die vraag is al 1 of meerdere keren voorbij geweest :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
The Matrix, sommige stukken 'voel' je echt, en dan niet die gare vechtscenes met 1000 kogels en alles :/

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-08 08:21
Saving Private Ryan :)

En net gekocht: in de aanbieding in diverse zaken zoals FreeRecordShop...
Best of Movie Power: 4DVD set met Liberty Stands Still(Wesley Snipes), the 51th State(Samuel l. Jackson), Bandits(Bruce Willis) en The Watcher(Keanu Reeves).. 19,99 euro... Geen idee of het leuke films zijn maar voor die 20 euro kan je bijna geen miskoop doen.. en toch leuk om te testen aangezine het allemaal Dolby Digital 5.1 dvdtjes zijn :D

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 08:21
Ja matrix is wel tof, vooral dat al e op het dak staan, dan zie je die agent schieten hoor je de kogel egt van rechts komen, dan draait de camera, dan schiet ie weer en dan hoor je die kogel egt van links, egt tof is dat.

Gladiotor trouwens ook ja.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:58

-Stef-

Slainthe!

Ik heb toevallig net vandaag DVD I, II en III van Profisound door de brievenbus gekregen. Ik heb even snel deel III bekeken (187 minuten) en dat klonk toch wel goed. Morgen maar even deel II en I.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Icey
  • Laatst online: 03-08 19:46
-Stef- schreef op 12 June 2003 @ 22:59:
Ik heb toevallig net vandaag DVD I, II en III van Profisound door de brievenbus gekregen. Ik heb even snel deel III bekeken (187 minuten) en dat klonk toch wel goed. Morgen maar even deel II en I.
profisound word gehost door een lycos acountje... incl. de bijbehorende reclame... lekker profi :P

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Icey schreef op 12 juni 2003 @ 23:13:
[...]
... lekker profi :P
... lekker belangrijk.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

The Matrix natuurlijk!! :P
En ook U-571. Met van die duikboten. Best wel tof als ze met die dieptebommen dan gaan smijten. Moet je dan wel goed je subblaffer ingesteld hebben. 8)
Fast and the Furious is ook nog best wel leuk om mee te testen. Of Godzilla als die door de straten loopt in een van de beginscenes. :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-08 18:44
-Stef- schreef op 12 June 2003 @ 22:59:
daar zat ik dus van de week ook naar te kijken. Vind ze alleen een beetje erg duur: 28 eur geloof ik...
edit: 22.50 eur.

Als ik zie dat ik m'n films voor zo rond de 10 eur koop....

zijn die profisound dvds trouwens gefikt of zijn het geperste?
edit: staat er gewoon bij: -r of +r naar keuze |:(

wacht wel tot ik iemand ken met die dingen, dvd fikkert hebben we niet voor nix

Kwa geluidstest vind ik (en velen met mij) The Hauting wel vet.
Enorm lage, diepe, bassen. Je schrikt je soms de pleuris ;)

Die staat trouwens ook op die profisound dvd. Wel een aanrader, zoals al gezegd idd de mooiste fragmenten eigenlijk.

Verder staan een aantal muziekDVD's op mn verlanglijstje, en lijkt Gladiator me idd ook wel vet (Superbit wil ik dan, als ik t doe, dan meteen goed )

[ Voor 30% gewijzigd door DJSmiley op 12-06-2003 23:37 ]

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

DJSmiley schreef op 12 juni 2003 @ 23:34:
[...]

daar zat ik dus van de week ook naar te kijken. Vind ze alleen een beetje erg duur: 28 eur geloof ik...

Als ik zie dat ik m'n films voor zo rond de 10 eur koop....

zijn die profisound dvds trouwens gefikt of zijn het geperste?

wacht wel tot ik iemand ken met die dingen, dvd fikkert hebben we niet voor nix

Kwa geluidstest vind ik (en velen met mij) The Hauting wel vet.
Enorm lage, diepe, bassen. Je schrikt je soms de pleuris ;)

Die staat trouwens ook op die profisound dvd. Wel een aanrader, zoals al gezegd idd de mooiste fragmenten eigenlijk.

Verder staan een aantal muziekDVD's op mn verlanglijstje, en lijkt Gladiator me idd ook wel vet (Superbit wil ik dan, als ik t doe, dan meteen goed )
Ze zijn gebrand en kosten 22,50 per stuk. Per DVD tig fragmenten van goeie films en je hoeft je stoel niet meer uit: gemak dient de mens. Gladiator (de openingsscene) staat er trouwens ook (uiteraard) op.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:32

GaMeOvEr

Is een hork.

wat is iedereen toch lyrisch over "The Matrix"? Ik vind zelf dat daar een behoorlijk brakke soundtrack bijzit. Zit wel wat effect in, maar niet echt strak en dynamisch.

"The Gladiator" daarintegen, da's wel een goede soundtrack. Waar overigens ook goede effecten inzitten is "Signs" op het punt waar die Alien een verdieping hoger rondloopt.

Met een goede set hoor je dan ook goed hoogte en plaatsing. :)

"Saving private Ryan" (strand bestormen) is ook een goede. :)

[ Voor 7% gewijzigd door GaMeOvEr op 12-06-2003 23:45 ]

Aannames zijn fataal.

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-08 08:21
Het is trouwens ook altijd zo dat HT met een goede basseffect vergeleken wordt... zoals saving private ryan... maar het is niet verkeerd om je HT eens met een goede film te testen zonder al die bass erin.. maar gewoon met lekker wat midden en hoge toontjes :D

Zoals hiero heb ik een ANIME-DVD Akira liggen.. op daar zit absoluut niet veel bass in, maar wel heel veel dialogen voor je center en een hoop actiescenes emt een hoop middentonen!
Dat is ook neit verkeerd om te testen!

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Wat ik ook mooi vond/vind is Heaven. Boordevol subtiele geluidjes (zacht dichtslaande deuren, vervagende voetstappen in een groot gebouw, kraantje, etc. etc.) en zachte stemmen. Boordevol sfeer en naar mijn mening een bewegend schilderij om naar te kijken.....erg mooie plaatjes (speelt zich af in Toscane).

Deze bedoel ik trouwens: http://us.imdb.com/Title?0246677

[ Voor 14% gewijzigd door zimbab op 13-06-2003 08:16 ]

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Black hawk down anyone? Net alsof je midden in de actie zit :)

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

je moet die schietscene van de matrix kijken en lekker hard zetten

goed opletten op de muziek.. er is een heel stuk dat ie precies op de maat van de muziek schiet.. echt vet

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Fellowship of the Ring :)
gevecht met die ballrog...
ook de intro als je dat vuur hoort vlammen...

¯\_(ツ)_/¯

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hier is al eens een topic over geweest:
Post hier je 'best sounding' DVD scenes

Zie ook [search=dolby surround testen]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.