To Tweak Or Not To Tweak
Verwijderd
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
En net gekocht: in de aanbieding in diverse zaken zoals FreeRecordShop...
Best of Movie Power: 4DVD set met Liberty Stands Still(Wesley Snipes), the 51th State(Samuel l. Jackson), Bandits(Bruce Willis) en The Watcher(Keanu Reeves).. 19,99 euro... Geen idee of het leuke films zijn maar voor die 20 euro kan je bijna geen miskoop doen.. en toch leuk om te testen aangezine het allemaal Dolby Digital 5.1 dvdtjes zijn
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Gladiotor trouwens ook ja.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
profisound word gehost door een lycos acountje... incl. de bijbehorende reclame... lekker profi-Stef- schreef op 12 June 2003 @ 22:59:
Ik heb toevallig net vandaag DVD I, II en III van Profisound door de brievenbus gekregen. Ik heb even snel deel III bekeken (187 minuten) en dat klonk toch wel goed. Morgen maar even deel II en I.
... lekker belangrijk.
En ook U-571. Met van die duikboten. Best wel tof als ze met die dieptebommen dan gaan smijten. Moet je dan wel goed je subblaffer ingesteld hebben.
Fast and the Furious is ook nog best wel leuk om mee te testen. Of Godzilla als die door de straten loopt in een van de beginscenes.
daar zat ik dus van de week ook naar te kijken. Vind ze alleen een beetje erg duur: 28 eur geloof ik...-Stef- schreef op 12 June 2003 @ 22:59:
Ik heb toevallig net vandaag DVD I, II en III van Profisound door de brievenbus gekregen. Ik heb even snel deel III bekeken (187 minuten) en dat klonk toch wel goed. Morgen maar even deel II en I.
edit: 22.50 eur.
Als ik zie dat ik m'n films voor zo rond de 10 eur koop....
zijn die profisound dvds trouwens gefikt of zijn het geperste?
edit: staat er gewoon bij: -r of +r naar keuze
wacht wel tot ik iemand ken met die dingen, dvd fikkert hebben we niet voor nix
Kwa geluidstest vind ik (en velen met mij) The Hauting wel vet.
Enorm lage, diepe, bassen. Je schrikt je soms de pleuris
Die staat trouwens ook op die profisound dvd. Wel een aanrader, zoals al gezegd idd de mooiste fragmenten eigenlijk.
Verder staan een aantal muziekDVD's op mn verlanglijstje, en lijkt Gladiator me idd ook wel vet (Superbit wil ik dan, als ik t doe, dan meteen goed )
[ Voor 30% gewijzigd door DJSmiley op 12-06-2003 23:37 ]
Ze zijn gebrand en kosten 22,50 per stuk. Per DVD tig fragmenten van goeie films en je hoeft je stoel niet meer uit: gemak dient de mens. Gladiator (de openingsscene) staat er trouwens ook (uiteraard) op.DJSmiley schreef op 12 juni 2003 @ 23:34:
[...]
daar zat ik dus van de week ook naar te kijken. Vind ze alleen een beetje erg duur: 28 eur geloof ik...
Als ik zie dat ik m'n films voor zo rond de 10 eur koop....
zijn die profisound dvds trouwens gefikt of zijn het geperste?
wacht wel tot ik iemand ken met die dingen, dvd fikkert hebben we niet voor nix
Kwa geluidstest vind ik (en velen met mij) The Hauting wel vet.
Enorm lage, diepe, bassen. Je schrikt je soms de pleuris
Die staat trouwens ook op die profisound dvd. Wel een aanrader, zoals al gezegd idd de mooiste fragmenten eigenlijk.
Verder staan een aantal muziekDVD's op mn verlanglijstje, en lijkt Gladiator me idd ook wel vet (Superbit wil ik dan, als ik t doe, dan meteen goed )
"The Gladiator" daarintegen, da's wel een goede soundtrack. Waar overigens ook goede effecten inzitten is "Signs" op het punt waar die Alien een verdieping hoger rondloopt.
Met een goede set hoor je dan ook goed hoogte en plaatsing.
"Saving private Ryan" (strand bestormen) is ook een goede.
[ Voor 7% gewijzigd door GaMeOvEr op 12-06-2003 23:45 ]
Aannames zijn fataal.
Zoals hiero heb ik een ANIME-DVD Akira liggen.. op daar zit absoluut niet veel bass in, maar wel heel veel dialogen voor je center en een hoop actiescenes emt een hoop middentonen!
Dat is ook neit verkeerd om te testen!
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Deze bedoel ik trouwens: http://us.imdb.com/Title?0246677
[ Voor 14% gewijzigd door zimbab op 13-06-2003 08:16 ]
goed opletten op de muziek.. er is een heel stuk dat ie precies op de maat van de muziek schiet.. echt vet
gevecht met die ballrog...
ook de intro als je dat vuur hoort vlammen...
¯\_(ツ)_/¯
Post hier je 'best sounding' DVD scenes
Zie ook [search=dolby surround testen]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()