Toon posts:

Orange Starttegoed

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een siemens sl55 met orange free 20 2 jaar.
Ik heb een starttegoed gekregen van 35 euro.
Bij siemens sl55 ken je spellen download, en mijn vraag is. Als ik een spel download, gaat het van het starttegoed af of moet ik het zelf betalen?

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Alles (dus ook echt ALLES) gaat van je tegoed af
Ook :

Vanuit het buitenland naar Nederland of naar het buitenland bellen
Vanuit Nederland naar het buitenland bellen
0900-service (ahum of wat dan ook) nummers
Betaalsmsjes waarvan je er 1tje stuurt en 15 per dag terugkrijgt

Etc etc

[ Voor 72% gewijzigd door D-Jay op 12-06-2003 23:23 . Reden: more content >:) ]

Verwijderd

Topicstarter
Dus dat betekend dat het eigenlijk gratis is als ik 1 spel download.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 23:52 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 23:49:
Dus dat betekend dat het eigenlijk gratis is.
Ja. :)
Maar je zal zo door die 35euro heen zijn en daarbij betaal je een vast bedrag per maand van 20euro.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 23:49:
Dus dat betekend dat het eigenlijk gratis is.
nee, want je hebt et al betaald :Y)

haha.. maar dat is het mooie juist.. je houd het beter in de hand.. nu zit ik bij t-mobile.. en dit soort dingen vind ik zo irritnat dat je het bij moet betalen.. :(

daarom ga ik ook over op orange..het is wel duurder, maar ik bel zowieso niet veel.. maar als ik eens lang bel is het naar het buitenland of doe het aan andere dingen besteden dan aan bellen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
OKe bedank voor de antwoorden.
Ik ga lekker spellen downloaden _/-\o_ 8) :)

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11 17:11
Overigens heb je boven op de €35 ook nog eens €15 aan "normaal" starttegoed gekregen (waarvoor je betaald hebt). De €35,- gratis is een tijdelijk actie. Je zit nu dus waarschijnlijk met €50 beltegoed :)

Overigens kan je altijd (gratis) bellen naar 1244 voor beltegoed informatie.

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Precies hierom heb ik ook Orange genomen, probeer maar eens een andere provider te vinden waar je veel toestelkorting krijgt op een abo waar je vooral mee sms't en gprs't maar weinig belt :)

En dan nog onbeperkt wappen via gprs ook :P

Verwijderd

Fijn dat jullie orange zo promoten (deed ik vroeger ook), tot ik O2 ontdekte. Het abonnement, O2-500, kost €12,50 per maand en je krijgt 500 minuten per maand!! Wel alleen naar vaste en O2 nummers, maar laat ik nou vooral vaste nummers bellen. Is dan zelfs goedkoper dan via een vaste KPN-lijn! Bovendien kost een sms'je maar €0,15 dus daar wordt je ook niet snel arm van. En als heel Nederland nou eens O2 zou nemen, kunnen we mekaar spotgoedkoop bellen :) !

Het toestel erbij, een nokia 6610, heeft me ook maar €140,- gekost, dus alles bij elkaar ben ik een stuk goedkoper uit dan bij alle andere providers. Als je echter hetzelfde abbonement neemt zonder toestel, dan kun je dat al krijgen voor €2,50 per maand, ook met 500 minuten! Dat noem ik bijna gratis bellen...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 03:38 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 03:36:
Fijn dat jullie orange zo promoten (deed ik vroeger ook), tot ik O2 ontdekte. Het abonnement, O2-500, kost €12,50 per maand en je krijgt 500 minuten per maand!! Wel alleen naar vaste en O2 nummers, maar laat ik nou vooral vaste nummers bellen. Is dan zelfs goedkoper dan via een vaste KPN-lijn! Bovendien kost een sms'je maar €0,15 dus daar wordt je ook niet snel arm van. En als heel Nederland nou eens O2 zou nemen, kunnen we mekaar spotgoedkoop bellen :) !
Lol :P Werk jij daar toevallig?

Ik heb ook O2 maar service is wel belabberd daar hoor. Je kunt bellen, faxen en brieven schrijven wat je wilt, maar daar wordt niet op gereageerd. Ook nummerportering ging heel kut. Ik stap strax over op Vodafone, mooi abonnementje via een site geregeld met veel korting. 300 minuten per maand voor 15 euro o.i.d. :)

Netwerk van O2 is ook niet overal even goed...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Yohan schreef op 13 June 2003 @ 03:38:
[...]

Lol :P Werk jij daar toevallig?

Ik heb ook O2 maar service is wel belabberd daar hoor. Je kunt bellen, faxen en brieven schrijven wat je wilt, maar daar wordt niet op gereageerd. Ook nummerportering ging heel kut. Ik stap strax over op Vodafone, mooi abonnementje via een site geregeld met veel korting. 300 minuten per maand voor 15 euro o.i.d. :)

Netwerk van O2 is ook niet overal even goed...
Werk er niet nee :) maar iedereen was Orange zo aan het promoten dat ik daar even tegenin wou gaan. Ontvangst van O2 is tot nu toe overal prima (zelfs in de trein, ver van de beschaving :)). Wat betreft service: als ik een probleem heb dan ga ik gewoon naar de O2-winkel en daar ben ik tot nu toe steeds goed geholpen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 03:40:
Wat betreft service: als ik een probleem heb dan ga ik gewoon naar de O2-winkel en daar ben ik tot nu toe steeds goed geholpen.
Dan heb je wel geluk dat je in de buurt van een O2 winkel woont, want daar zijn er maar twee van. Maar dat is nog altijd meer dan bij T-Mobile.
Het is een groot pluspunt dat je bij problemen niet afhankelijk bent van de klantenservice maar dat je naar een persoon kunt stappen in een winkel van een netwerk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
--RoelZ-- schreef op 13 June 2003 @ 01:49:
Overigens heb je boven op de €35 ook nog eens €15 aan "normaal" starttegoed gekregen (waarvoor je betaald hebt). De €35,- gratis is een tijdelijk actie. Je zit nu dus waarschijnlijk met €50 beltegoed :)

Overigens kan je altijd (gratis) bellen naar 1244 voor beltegoed informatie.
Jah, dat probeer ik, ik bel op vragen ze toets 1 voor nederlands bla bla. Ik druk op 1. Daarna moet je je telefoon nummer intoetsen en afsluiten met een hekje. Dat doe ik ook, en ik sluit af met hekje zegt die k*t wijf: deze nummer bestaat niet probeer nog een keer. Probeer ik nog een keer zegt ze dit nummer is niet bij ons geregistreerd. :( Ik heb al 5 a 6 keer geprobeert.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 11:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 11:46:
[...]

Jah, dat probeer ik, ik bel op vragen ze toets 1 voor nederlands bla bla. Ik druk op 1. Daarna moet je je telefoon nummer intoetsen en afsluiten met een hekje. Dat doe ik ook, en ik sluit af met hekje zegt die k*t wijf: deze nummer bestaat niet probeer nog een keer. Probeer ik nog een keer zegt ze dit nummer is niet bij ons geregistreerd. :( Ik heb al 5 a 6 keer geprobeert.
Huh!
Heb gisteren nog een keer geprobeert en het lukte! Maar deze keer vroegen ze niet mijn telefoon nummer maar mijn pincode :? .
Heb nog een probleem. :X
Die man in de orange shop zei je heb 35 euro starttegoed. Nou gisteren was dus dat saldo en rekening info gelukt, ik heb maar 11 euro over. Ik heb 11 min gebeld :?
He? Hebben ze maar 15 euro opgezet? :/
Ik weet het niet...

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 11:28:
[...]

Huh!
Heb gisteren nog een keer geprobeert en het lukte! Maar deze keer vroegen ze niet mijn telefoon nummer maar mijn pincode :? .
Heb nog een probleem. :X
Die man in de orange shop zei je heb 35 euro starttegoed. Nou gisteren was dus dat saldo en rekening info gelukt, ik heb maar 11 euro over. Ik heb 11 min gebeld :?
He? Hebben ze maar 15 euro opgezet? :/
Ik weet het niet...
Het enige minpunt van Orange bij mij was dat ik een welkoms korting kreeg van 50 Euro. Ik heb wel een 10 keer langs moeten gaan in de Orange shop en nog een 5 keer moeten bellen met Orange voordat ik na een 6 of 9 maanden eindelijk die korting kreeg! Misschien heb jij nu datzelfde probleem. De klantenservice wist niks van die kortingsactie af en volgens de Orange shop zou het allemaal automatisch goedkomen. Uiteindelijk hebben ze het toch zelf gedaan...

Voor mij was die alles inclusief & niet gebruikt tegoed de reden om naar Orange te gaan (van toen nog net Telfort). Orange heeft op de plaatsen waar ik met Telfort/O2 geen of weinig bereik had wel/meer bereik. Voor de rest geen merkbaar verschil.

En ja, als heel Nederland over zou stappen naar O2, dan gaat O2 dat abbo natuurlijk verhogen! Misschien toch wel een goed idee om mijn vaste aansluiting op te geven en daarvoor in de plaats te gaan bellen met O2. Helaas is gebeld worden dan wel duurder voor de anderen, maar goed, word toch amper meer gebeld op vast.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die korting van €50 had ik ook, maar dat was wel raar geregeld... Volgens mij had ik de eerste paar dagen nog geen gewone belbundel maar alleen die gratis €50, want een paar dagen later had ik ineens €40 meer beltegoed (mijn abo)... Maar ja, het stond wel goed op de rekening iig...

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

je krijgt die 15 euro extra startegoed maar hier zit je eerste bundel nog niet bij
als je 1244 belt hoor je ook de datum van je laatse afschift. tel hier een maand bij op en dan krijg je je eerst bundel pas.

ik had dit ook en een simpel telefoontje naar de klantenservice solved the problem >:) :>

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Verwijderd

Topicstarter
AB2ND schreef op 14 June 2003 @ 17:36:
je krijgt die 15 euro extra startegoed maar hier zit je eerste bundel nog niet bij
als je 1244 belt hoor je ook de datum van je laatse afschift. tel hier een maand bij op en dan krijg je je eerst bundel pas.

ik had dit ook en een simpel telefoontje naar de klantenservice solved the problem >:) :>
Oke ;)

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 19:52
hmm ik heb dit probleem ook ....

heb een orange 30 abb gekocht bij belcompany.... kreeg 4mnd xtra belbundel er bij.. dus 120 euro's..

nou bel ik gister naar 1244... zegt ie 11.90 bundel deze maand.... laatste rekening is op 3 sept verstuurt...

daarna zegt ie bewerkt tot 22 sept 3am, nieuwe rekening 29.99 euro...

daar klopt dus nix van, want heb nog niet veel gebeld en nog maar een paar smsjes gestuurd.... was van plan om belcompany te bellen omdat ik van die klantenservice geen hol snap, geen een van de opties kunnen antw. geven en krijg niemand aan de foon...

maybe kunnen jullie me helpen.. hope sow :)

oja.. ik kan ook nog niet inloggen op MIJN ORANGE, omdat ie dan zegt dat het nummer geen orange nummer is..

www.vdzande.com

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Je zult toch echt even met de Orange klantenservice moeten bellen, wij Tweakers kunnen die extra belbundel er niet voor je bijtoveren.
En dat tweede probleem komt waarschijnlijk omdat je nummerportering hebt gedaan? Ook even bij de Orange klantenservice aankaarten. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.