MISLEIDEND MyCom

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Op de prijslijst van MyCom staat de Asus Geforce 2 DeLuxe 32 MD voor Fl. 675,- toen ik daar kwam bleek het gewoon de pure te zijn..... dus zonder video in :( terwijl bij andere stands er wel de video in bezit en je daar 710,- betaald. Iedereen die zo'n kaartje wil hebben gaat dus eerst ff naar MyCom :(.

nVENTIV

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik moet sowiezo al weinig van die toko hebben.

Veel herrie schoppen en om aand8 schreeuwen.

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:41

McLambo

MTB Junky

ik wil even mijn gal spuwen op Mycom op de Hcc.
Ik was op zoek naar een Asus v7700 pure.
dus zonder bril en ongein.

Krijg ik bij de stand van Mycom een flyer in m'n handen gedrukt met daarop een prijslijst.
WAT ZIET MIJN OOG?

Een ASUS V7700 32 MB DDR Deluxe met bril en tv-out/tv-in! voor het luttele bedrag van 675 piekjes.

Sodeju, dat is niet duur; dacht ik bij mezelf

Thuisgekomen snel de doos opengemaakt en wat schets mijn verbazing:::::::(((((
Er zit een bril bij, maar de aansluiting voor de bril is op de kaart weggelaten
WHAT THE F*CK?????

ook is er geen tv-in te vinden op de kaart.

Nou, vandaar dat ze zo goekoop waren, ik voel me flink genaaid!!!!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:21

TGEN

Hmmmx_

Hehe, ik heb hun mooie ferrari misbruikt door er dpc-flyers op te leggen =)

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• shaDoze
  • Laatst online: 13-06 15:23
MyCom schreeuwen? Ik vond die FunPrice (keihard de goedkoopste) pas schreeuwen! En dan was MyCom nog goedkoper ook en zat naast die tent!

MyCom had mijn MSI mobo voor maar 325,- das niet te duur dacht ik zo! :9

• Foxclone
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Jah waarom zit er een bril bij de V7700 pure en geen aansluiting.... niet dat die bril de moeite waard is maar laat die dan achterwege en maak 'm een 10,- goedkoper...

nVENTIV

Verwijderd

Ik vind het een prima winkel en koop vrijwel alles bij hun. Ik heb er wel eens een videokaart gekocht die het niet deed, mocht meteen een andere meenemen. Zou die niet bevallen, dan zou ik zo een ander mogen uitkiezen of m'n geld terug.

Als je een probleem hebt moet je gewoon ff bij ze langs gaan, wordt het zo opgelost.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik kom ook niet met technische vragen bij Mycom, maar altijd als er wat is: no problem, omruilen en weer een tevreden klant... Kep geen problemen met Mycom, al jaren niet.

Verwijderd

hun technische dienst is ook niet super. ik had laatst een golden orb besteld en kreeg tot mijn verbazing een chrome orb(chroom kleurtje socket 462) en ze beweerde het maar steeds dat het een chrome orb was. en nu zit er een chroompje op mijn P3:7

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
hun technische dienst is ook niet super. ik had laatst een golden orb besteld en kreeg tot mijn verbazing een chrome orb(chroom kleurtje socket 462) en ze beweerde het maar steeds dat het een chrome orb was. en nu zit er een chroompje op mijn P3
Daar lijkt me niets mis mee toch ?

Ze zeggen gewoon eerlijk wat ze geleverd hebben.
:+

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
?? Iemand die ik ken heeft gewoon een GFII 7700 deluxe gehaald daar voor 660,- nik smee aan de hand.

Verwijderd

Op Sunday 26 November 2000 16:31 schreef TGEN het volgende:
Hehe, ik heb hun mooie ferrari misbruikt door er dpc-flyers op te leggen =)
******* ,ik heb me sufgezocht maar de stand van tweakers, kon je daar geen flyers of pijlen van rondstrooien. Personeel van de jaarbeusr wist het niet of wees je de verkeerde kant op :(

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 11:40 schreef Feedback het volgende:

[..]

******* ,ik heb me sufgezocht maar de stand van tweakers, kon je daar geen flyers of pijlen van rondstrooien. Personeel van de jaarbeusr wist het niet of wees je de verkeerde kant op :(
Wel gevonden dan?
Want het was idd een klein standje, van CompTechWorld. Dringen geblazen voor de mooie mobo'tjes met de :9~ Iiyama lcd's die ze mochten gebruiken :)
Pagina: 1