Toon posts:

P4C800 boot niet met Ti4200: opgelost!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Net nog berichie geplaatst met melding van dit probleem, 10 min later de oplossing gevonden, wie weet heeft een ander er nog wat aan..dus here goes:

Had alles de laatste dagen al geprobeerd, div power supplies, geheugen gewisseld, alle onnodige componenten losgekoppeld, diverse Ti4200 soorten en merken gekocht en weer terug gebracht maar steeds nogo..MX, TNT en Radeon 9500 kaarten werken wel, maar met een Ti4200-8x kwam er geen beeld op de monitor. Ten einde raad de iets modernere 15" monitor van zoonlief maar eens aangesloten, en jahoor..daar was ie dan eindelijk..hoe en waarom is me niet geheel duidelijk, misschien iets met PnP ofzo (mijn monitor is nog een ouwe Philips Brilliance zonder PnP voorzieningen). Hoe dan ook, de Ti4200 werkt dus inderdaad zonder problemen in een P4C800!
Wilde toch al een TFT gaan kopen dus dat moet dan maar wat sneller nu..

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:44

Lief Adje

Love is in the air

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 21:35:
Net nog berichie geplaatst met melding van dit probleem, 10 min later de oplossing gevonden, wie weet heeft een ander er nog wat aan..dus here goes:

Had alles de laatste dagen al geprobeerd, div power supplies, geheugen gewisseld, alle onnodige componenten losgekoppeld, diverse Ti4200 soorten en merken gekocht en weer terug gebracht maar steeds nogo..MX, TNT en Radeon 9500 kaarten werken wel, maar met een Ti4200-8x kwam er geen beeld op de monitor. Ten einde raad de iets modernere 15" monitor van zoonlief maar eens aangesloten, en jahoor..daar was ie dan eindelijk..hoe en waarom is me niet geheel duidelijk, misschien iets met PnP ofzo (mijn monitor is nog een ouwe Philips Brilliance zonder PnP voorzieningen). Hoe dan ook, de Ti4200 werkt dus inderdaad zonder problemen in een P4C800!
Wilde toch al een TFT gaan kopen dus dat moet dan maar wat sneller nu..
als ik het dus goed begrijp werkt het bij jouw alleen maar met een nieuwere monitor en niet met een oude?

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Verwijderd

Topicstarter
ahum...dit had eigenlijk in "het grote Asus P4...enz" topic gemoeten..was iets te blij denk ik..

Verwijderd

Topicstarter
Ja..alleen met de nieuwere monitor werkt 't goed

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 21:40:
Ja..alleen met de nieuwere monitor werkt 't goed
Gebruik voortaan de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif ) als je binnen een minuut, of 10 minuten opnieuw iets wilt melden :)

@ eastbridge, schande ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Icey op 12-06-2003 21:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op 12 June 2003 @ 21:50:
[...]

Gebruik voortaan de edit knop ([afbeelding] ) als je binnen een minuut, of 10 minuten opnieuw iets wilt melden :)
Yep, zag het net te laat,
tis wat met die newbies hier hé..

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Ok, bedankt voor de mededeling 8)7

Post 'm zelf dan nog maar in het grote topic (als je dat al niet gedaan hebt ;)).

Was het je bij het replyen dan nog niet opgevallen dat je opeens een topictitel in moest vullen? :X

[ Voor 34% gewijzigd door Mentalist op 12-06-2003 23:53 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.