Ik heb een Spire MA324-15 cooler en ga die op een Duron 700 en een KT7 zetten. Nu vraag ik me af wat beter is, die hittegeleidende shit gebruiken (met dat plakkertje...) die al op de cooler zit of dat eraf halen en wat (standaard) koelprut erop smeren (die ik voor f8,- gekocht heb op de HCC ?
+ secondenlijm
Ik denk trouwens dat die strips wel beter geleiden dan dat koelprut.. waarom?? omdat ik de 1e keer m'n strip er per ongeluk eraf rukte, en nadat ik koelpasta ertussen had gepropt werd me proc 5 graden warmer.. maar dat kan ook aan de hoeveelheid liggen..
..
.
..
.
traktor scratch!
Verwijderd
HAAL DAT PLAKKERTJE ERAF!!!Op zondag 26 november 2000 02:07 schreef Malfeidor het volgende:
Ik heb een Spire MA324-15 cooler en ga die op een Duron 700 en een KT7 zetten. Nu vraag ik me af wat beter is, die hittegeleidende shit gebruiken (met dat plakkertje...) die al op de cooler zit of dat eraf halen en wat (standaard) koelprut erop smeren (die ik voor f8,- gekocht heb op de HCC ?
Dat ding helpt niet en hij maakt je hele processor smerig... Doe dan maar die koelpasta ertussen.
Greetz
Zo wat ! Helemaal gek. Ik haal net dat stickertje van m'n cooler af en probeer met een pinpas die rotzooi er van af te schrapen.
Blijft het meeste gewoon zitten ! Het ziet er nou echt smerig uit. Ik hoop dat iemand van jullie een tip heeft om al die rotzooi van m'n cooler te krijgen, zou wel beter zijn !
Blijft het meeste gewoon zitten ! Het ziet er nou echt smerig uit. Ik hoop dat iemand van jullie een tip heeft om al die rotzooi van m'n cooler te krijgen, zou wel beter zijn !
met alcohol, die je bij het kruitvat kan halen (gedenatureerde) duurt even maar dan is ook alles weg
Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.
Verwijderd
en koelpasta maakt processor niet smerig?Op zondag 26 november 2000 09:18 schreef Celeron_clocker het volgende:
[..]
HAAL DAT PLAKKERTJE ERAF!!!
Dat ding helpt niet en hij maakt je hele processor smerig... Doe dan maar die koelpasta ertussen.
Greetz
hee gast ik heb dat ding ook op de HCC gekocht maaruh je moet wel eerst dat stripje dat aan de onderkant eraf halen als je er andere koelpasta op wil hebben!!!! watch out!
PS: ik hoop dat je wel een koe hebt he?
PS: ik hoop dat je wel een koe hebt he?
Olé ! Ik heb die plakkerige rotzooi eraf gekregen door m'n cooler effe te behandelen met nagellak-remover van m'n moeder !
Of ik 'n koe heb ? Meuh !
Of ik 'n koe heb ? Meuh !
Pagina: 1