[Abonnement] aanvraag mislukt *Femme*

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:50
Ik denk dat het hier moet, als het niet hier hoort "Don't kill me for it"

Na lang denken heb ik toch maar besloten om een Tweakers abbo aan te schaffen. Dus ik begin met volle moet alles in te vullen. Klik op het knopje "abbonement bestellen", de site verwerkt de aanvraag, duurt bijna een minuut maar ik denk, dan moet hij aardig wat doen. Na dat minuutje geeft de site aan dat er een fout is (verder niet naar gekeken), dan maar nog eens. Als ik het formpje nogmaals invoer, dan krijg ik dat mijn alias of mailbox-username reeds in bestelling zijn....

- De alias of mailbox-username 'ge-flopt' is al in bestelling door een andere gebruiker

Dat terwijl ik toch de enige ben op got die die naam heeft en dus eigenlijk de enige ben die hem mag "claimen". (Groot woord voor een paar letters, maar het gaat om het idee ;) )

wie weet wat ik nu moet doen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je een mailtje gekregen over je abo-bestelling?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Heb je wel een mail ontvangen? Als dat zo is is er namelijk niets aan de hand :). Anders moet iemand met databasetoegang je bestelling handmatig verwijderen :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• ge-flopt
Heb even gekeken, maar nix wat er op lijkt, alleen het gebruikelijke spam in mijn mailbox. Hoe moet ik dit nu verder aanpakken?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Even wachten tot Femme langskomt, die kan je bestelling wel voor je annuleren, en dan kun je hem opnieuw invoeren :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• ge-flopt
Dan wachten we nog even. Alvast bedankt

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je kunt het nogmaals proberen :) .

• ge-flopt
_/-\o_ Hail to the king!! Ik heb mezelf aangemeld, maar moet vanavond nog betalen _/-\o_

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ehm, ik schop deze topic maar even open, want ik heb exact hetzelfde probleem :P .
Kheb me om iets van 20.00 uur aangemeld, en kreeg dus ook die foutmelding enzo. Ik heb geen mailtje gehad. Kunnen jullie me helpen?

edit: Ik heb het maar even opgelost door een ander t-net emailadres in te vullen. Ik kan er gewoon niet op wachten ;)

[ Voor 22% gewijzigd door lrietveld op 21-07-2003 00:26 ]

System Specs

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ook opgelost dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.