Enter The Matrix: toets-hang probleem

Pagina: 1
Acties:

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Hoi, helaas hebben alle bestaande ETM-topics me niet kunnen helpen bij dit vage probleem.

Ik kan Enter The Matrix een paar minuten max spelen, en dan verschijnt opeens het weapon select scherm. Ik hoor dan opeens een geratel, alsof er een toets op het toetsenbord vastzit. Het maakt echter niet uit welke toets ik instel voor het weapon select scherm. Ik kan dan ook niet meer uit dat scherm komen. Soms gebeurt het ook als ik ergens in het menu zit, dan lijkt het alsof er op een pijltjestoets gedrukt wordt, maar die toets lijkt toch niet vast te zitten.

Dit probleem is niet hetzelfde als het continu-vooruit lopen probleem, want ik heb geen gamepads ofzo geinstalleerd. Ik gebruik als toetsenbord een logitech cordless desktop en als muis een Razer Boomslang 2000 USB, beide werken met alle andere spellen perfect.

De tech support van het spel en de community sites geven helaas ook geen oplossing voor mijn probleem. Het lager zetten van hardware video en audio acceleration werkt ook niet...

Is er iemand die dit toch herkent? Alvast bedankt.

Verwijderd

K had hetzelfde probleem, ook met het spel GTA: Vice City, het is erg irri |:( Het personage blijft maar naar voren lopen :o ... Ik heb me pc geformatteerd en alles dr opnieuw opgepleurd en nu doet hij het perfect. Misschien een idee?

Rick

Verwijderd

Trouwens.. dat met dat weapon select scherm en dat rare geluid heb ik er niet bijgekrege?!
Misschien net een ander probleem... (continu-vooruit loopprobleem ook niet.. heb er bijv. bij Unreal Tournament 2003/Postal 2 geen last van..)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

rickwbush: gebruik niet ander mans draadjes voor jouw problemen, als je goed leest is het niet het zelfde probleem (het gaat niet over het voouit lopen
probleem).

Edit: en gebruik de edit (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) functie als je iet wilt toe voegen aan een post.

[ Voor 33% gewijzigd door White Dust op 12-06-2003 20:57 ]

Verwijderd

White Dust schreef op 12 June 2003 @ 20:55:
rickwbush: gebruik niet ander mans draadjes voor jouw problemen, als je goed leest is het niet het zelfde probleem (het gaat niet over het voouit lopen
probleem).

Edit: en gebruik de edit ([afbeelding]) functie als je iet wilt toe voegen aan een post.
Maar het advies formatteren werkt altijd met dit soort problemen... (k heb zelfs uitgelegd dat het niet het vooruitloopprobleem is)

• Morphs
Ik heb twee weken geleden m'n computer in elkaar geknutseld (upgrade) en XP geinstalleerd. Het lijkt me erg sterk dat een format nu noodzakelijk is, bovendien lijkt me dat ook niet de oorzaak van het probleem.

Als iemand anders nog tips heeft: ik ben een en al oor.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 08:07
Ik heb hetzelfde probleem gehad in GTA3, mijn character bleef maar naar rechts lopen!
Alles geprobeerd, re-install van de game enz.enz.enz.

Wat blijkt?

Stond mijn joystick scheef.
Probeer dat eens, misschien ligt er iets op een joystick toets oid...

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Morphs
Dat is dus niet het probleem dat ik heb. Mijn kereltje loopt niet in een richting, het weapon select scherm verschijnt gewoon opeens en dan kom ik niet meer uit dat window omdat het lijkt alsof er een toets vastzit.

Ik heb dus ook geen gamepad, joystick of racestuur aan m'n computer hangen, alleen maar een muis en toetsenbord. Ik heb de game port al gedisabled en dat heeft ook geen effect.

Iemand anders nog tips (please)?

Verwijderd

Ik heb het spel wel uitgespeeld, maar nooit geweten dat er een wapens-selectie functie in zat :).

Maar goed, ik zou voor de zekerheid toch maar ff in control panel kijken of er niet toevallig een joystick driver is geinstalleerd die leuke dingen doet.

• Morphs
een huisgenoot wist dat ook niet, schijnt toch niet veel gebruikt te worden........helaas zie ik dat scherm meer dan me lief is :( (en een ctrl-alt-del is dan noodzakelijk).

Ik heb al meerdere keren gechecked en er is echt geen game-dinges aangesloten. Ik zal nog ff een keer kijken.......nee er is echt niets geinstalleerd..........het probleem lijkt niet bij game-hardware te liggen......

* Morphs wacht geduldig op een verlossende tip.....
Pagina: 1