Ik heb een website gemaakt waarin de scroll-bar is gedisabled. Er staat alleen wel tekst helemaal onderaan de pagina. Ik kan hier alleen naartoe gaan door te zoeken met ctrl + F. Nu wil ik als ik hier ben eigenlijk met een sneltoets weer helemaal naar boven kunnen. Page-up werkt niet en ctrl - alt - home ook niet. Bestaat er wel een toetsencombo die helemaal naar de bovenkant van een pagina gaat als de scroll-bar is gedisabled?
Als het je eigen site is kan je er een anker en een linkje in zetten, misschien dat dat werkt. Anders gaat niet werken.
werkt ook nietjazz schreef op 12 June 2003 @ 19:53:
[HOME] en [END]
Dit gaat ook niet werken, want ik wil dat het bovenste deel van de site eigenlijk een replica is van een andere site en dan eigenlijk een soort geheime sectie onderaan.CrashOne schreef op 12 June 2003 @ 19:52:
Als het je eigen site is kan je er een anker en een linkje in zetten, misschien dat dat werkt. Anders gaat niet werken.
Waarom zou dat niet gaan?Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 19:55:
Dit gaat ook niet werken, want ik wil dat het bovenste deel van de site eigenlijk een replica is van een andere site en dan eigenlijk een soort geheime sectie onderaan.
Je kunt ook interne anchor opnemen, en via een alt+toets combinatie naar die interne anchor springen..
JE kan ook gewoon de tekst met de muis selecteren en dan naar beneden of naar boven slepen. Aan de rand van het scherm gaat de tekst vanzelf scrollen
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Gebruik je scrollwieltje
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
idd!Twynn schreef op 12 June 2003 @ 19:59:
[...]
Waarom zou dat niet gaan?
Je kunt ook interne anchor opnemen, en via een alt+toets combinatie naar die interne anchor springen..
En als mensen op f12 drukken of in de source kijken zien ze je "geheime" sectie ook. Je kan dit beter met een inlog script (ASP/PHP) oplossen of anders een simpele flash knop waar je op kan klikken waarna je een woord in moet tikken om naar de site te gaan.Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 19:55:
[...]
Dit gaat ook niet werken, want ik wil dat het bovenste deel van de site eigenlijk een replica is van een andere site en dan eigenlijk een soort geheime sectie onderaan.
ik heb het anders opgelost door de scroll balk in dezelfde kleur te maken als de achtergrond, in ieder geval bedankt
sneakyVerwijderd schreef op 12 June 2003 @ 20:12:
ik heb het anders opgelost door de scroll balk in dezelfde kleur te maken als de achtergrond, in ieder geval bedankt
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Het maken van een webpagina heeft niets te maken met Windows als OS 
Het is al opgelost, maar toch nog even WOS --> W&G (gok ik
) plus een dikke topictitelwijziging
Het is al opgelost, maar toch nog even WOS --> W&G (gok ik
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[CTRL] + [HOME] tegelijk voor bovenaan en [CTRL] + [END] voor onderaan...
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Pagina: 1